Pas in de laatste weken van de zomervakantie, toen ik op vakantie was met mn vriend heb ik alles weer op een rijtje weten te krijgen!
En toen bleken er ook oorzaken te zijn, die ga ik hier niet neerzetten. Maar er zijn een paar jaar geleden dingen gebeurt die ik nog steeds niet heb kunnen verwerken, en die komen steeds terug, zo opeens en dan ben ik weer helemaal overstuur. Ik zou willen dat ik gewoon een stukje geheugen kon wissen... er is iemand die mijn leven toen zo verpest heeft. Ik haat haar zo... alles wat er gebeurt is heeft me zo geraakt.... Dat is nu 1,5 a 2 jaar geleden, en tot dit voorjaar heb ik er niet echt mee gezeten, maar toen het even niet lekker ging met school ging ik er ook weer aan denken en dat ging van kwaad tot erger!
Ik sta nu nog regelmatig stijf van de stress, heb last gehad van haaruitval en heb een best onzuivere huid. Ook loop ik vaak rond met hoofdpijn omdat ik zo zit te piekeren. Ik heb net een nieuwe baan, wat best goed gaat maar het zorgt ook wel voor stress want ik ben steeds bang dat het niet goed gaat of dat ik fouten maak. Ik heb best wel last van faalangst. Mijn leven is echt niet alleen maar zo, want ik heb wel veel lol met mn collega's, heb een heel lief vriendje waar ik supergelukkig mee ben, thuis is het fijn...
Ik schrijf zit niet om medelijden op te wekken maar ik wil graag weten wat jullie adviseren om te doen. Een middeltje misschien... misschien kan de dokter helpen of iemand anders, ik wil gewoon weer volop kunnen leven! Zonder al die stress en herinneringen die maar niet weggaan!
you go girl, alles wordt beter, echt waar...het kost alleen helaas tijd en vervelende periodes om er doorheen te komen.