Wat is er toch met mijn hoofd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Wat is er toch met mijn hoofd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 18:20

Hallo bokkers,,

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.. Ik vraag niet om doktersadviezen ben namelijk van plan als ik morgenochtend weer met zo'n hoofdpijn opsta gewoon langs de huisarts te gaan, en niet naar stage te gaan en autorijles, werken en personeels feest af te zeggen. Als dit niet het geval is wacht ik het weekend af, en als het dan nog niet over is ga ik maandag langs HA :) )

Even wat informatie vooraf, ik ben de laatste tijd enorm druk en maak erg lange dage door m'n stage. Mijn 4e week hiervan zit er bijna op, en moet in totaal 8 weken. In deze weken heb ik eigenlijk geen rust, alleen in het weekend. En dit heb ik dan ook echt nodig, merk dat ik echt op ben aan het eind van de week op vrijdag en maandag echt al stukken fitter voel en weer enorm veel zin heb in de week. Ik kan ook wel goed slapen, pak m'n slaap over het algemeen wel :) Alleen 1 dag in de week niet, de donderdag, dan zit ik met werk wat altijd heel erg laat wordt en daarvoor een drukke dag op stage. Dan lig ik er soms pas half 2 in of nog later en de wekker gaat alweer om kwart voor 6.

Nu het geval, maandag ongelukje op stage, kreeg een boormachine tegen m'n hoofd aan. Hoe het het precies is gebeurd kan ik later wel meer tekst en uitleg over geven als hier behoefte naar is. IK heb overigens geen gat in m'n hoofd gekregen ben ook niet omgevallen, werd niet duizelig etc. Had gewoon wel goed de schrik te pakken. Achjah viel wel mee vond/vind ik ;) 's avonds wel hele erge hoofdpijn, en autorijles ging ook niet bepaald lekker (merkte dat ik er met m'n hoofd niet helemaal bij was, maar goed dit hoeft neit perse direct van die klap te komen..) Dinsdag ging het eigenlijk wel goed, en woensdag ook wel, wel moeier aan het eind van de dag dan normaal en dan komt 's avonds de hoofdpijn van maandagavond ook weer terug. Alleen woensdagavond in bed werd ik enorm duizelig, viel wonderbaarlijk wel heel erg goed in slaap en heb ook heel vast geslapen. Alleen vanochtend stond ik op met zo'n knallende koppijn leek wel of hij op sringen stond :oo

Op stage ging dit ook langzamerhand wel weer beetje over maar niet helemaal, en tussen de middag toen we zaten te eten werd ik heel erg duizelig. Maar kon wel m'n werk doen zonder dat ik er enorm veel last van had. Nu zijn m'n ouders eigenlijk best wel ongerust geworden, en zijn ze heel blij dat ik morgen als het morgenochtend weer zo erg is even langs de HA ga.

Maar ik heb eigenlijk de vraag, kan het nou echt door die klap komen of komt het door de drukte?
Heb wel vaker last van hoofdpijn, maar dit is andere hoofdpijn en dan is er geen duizeligheid bij en dat komt ook alleen maar opzetten als ik heel druk ben in m'n hoofd..

Iig bedankt :)

Groetjes,,

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 18:59

Waar zit de pijn precies en wat is het voor pijn, bonken steken strak gevoel?

_Marinke_

Re: Wat is er toch met mijn hoofd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 09:31

Het is een strak gevoel,, volgens mij zit het ook rechtsvoor (maar dit kan ik fout hebben)..

Het voelt echt alsof je hoofd in een mal zit, en hij wordt platgedrukt maar er komt heel veel druk van binnen uit (alsof het enorm wil opzwellen)..

Ben vandaag ook weer thuis, huisarts gebeld direct om 8 uur , zaten alleen al bomvol en hadden maandag pas plek.. :\ Ben nu ik dus even de rust heb genomen ook duizelig geworden, en het wordt steeds erger..

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 09:34

Hmm, dit heb ik ook wel eens. op moment weer, maar dan slaap ik ook niet goed.
Als je bezig bent met iets, heb je het dan ook?

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 09:36

ik zou toch wel zo snel mogelijk naar de huisarts gaan, je kan je verhaal uitleggen en misschien kan je tussendoor wel even snel langs komen.

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 09:39

Is het ook zo dat als je op je slapen drukt de pijn minder wordt?

Dat heb ik namelijk wel eens en dan is tegendruk erg lekker. Vaak, als ik met mijn vriend op de bank zit, dan druk hij er tegen aan.

Maar toch maar even langs de huisarts. Misschien een lichte hersenschudding of misschien ook stress. Drink je wel genoeg?

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 09:41

Zou het geen migraine achtig iets zijn? Als ik veel drukte aan me hoofd heb, heb ik dat ook af en toe. Kan soms wel 3 dagen aanhouden.
Maar die aanvallen van mij komen met lichflitsen enzo, maar ik las ergens dat dat niet persé hoefde.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 09:49

Het kan ook heel goed dat je een (lichte) hersenschudding hebt van de klap. Een bezoekje aan de huisarts zou ik wel doen. Gewoon voor de zekerheid.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 09:54

@ Willy_UrsB; als ik bezig ben heb ik het ook, het wordt alleen wel erger als ik even ga zitten of even niks te doen heb.

@ Tineke en Amanda; ik kon er eerst niet tussendoor hoop gebeld en uitgelegd. Vervolgens m'n moeder gebeld op haar werk, en zij heeft weer naar de huisarts gebeld kon ik er ineens wel ergens tussendoor :? Maar goed vanmiddag dus even snel langs!

@ Sweetselina; volgens mij drink ik wel genoeg (veel thee, koffie en van dat drinkbouillon, en ik heb vaak last van buikpijn (onregelmatige darmstoornis) dan helpt bij mij cola erg goed dus dat drink ik ook wel met regelmaat)

Eten doe ik ook erg veel, boterhammen met vleeswaren, aardappels met groente en vlees of macaroni etc. ;)

@ Noraly; ik weet niet hoe een migraine moet voelen? M'n vader heeft er wel is last van inderdaad maar die herkende mijn klachten niet met de zijne dus daar hadden we zelf ook nog helemaal niet aan gedacht.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 09:56

Amanda schreef:
Het kan ook heel goed dat je een (lichte) hersenschudding hebt van de klap. Een bezoekje aan de huisarts zou ik wel doen. Gewoon voor de zekerheid.

Ja dat was ik zelf vanochtend ook direct van plan, m'n ouders maken zich ook zorgen over een lichte hersenschudding en ik heb na die klap ook eigenlijk geen rust genomen..

Ik kon eerst alleen niet tussendoor bij de huisarts (omdat m'n eigen op vakantie is samen met haar man die ook huisarts is, is het echt een chaos daar en wouden ze mij niet tussendoor doen). Nu heeft m'n moeder er nog weer achteraan gebeld en kon ik er ineens wel tussendoor.. :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 10:04

Succes in ieder geval! Fijn dat je vandaag nog terecht kan :j
En wel je rust houden, zeker als het een hersenschudding is. Anders blijf je daar lang last van houden :)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 10:11

Ik weet het, hoop echt niet op (lichte) hersenschudding :\ Ben erg slecht in het m'n rust nemen namelijk, wil altijd zoveel dingen doen..

Wil m'n stage goed doen, wil lekker ontspannen bij de paarden, wil werken omdat ik het geld gewoon nodig heb en tja dan is de week heel erg snel erg gevuld en stressig..

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 12:33

Ik kom net bij de huisarts vandaan, had wel het gevoel dat ie gewoon weer snel van me af wilde..

Heb een botkneuzing in m'n schedel..

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:35

oh oh dus maar even lekker rust nemen. Je kan er verder niks aan doen?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 12:41

Nou moet juist in beweging blijven zei die, als ik rust ga nemen kan het fout gaan.. :=

Nee verder kan je er niks aan doen..

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:44

oh oke := hahahaha