Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.. Ik vraag niet om doktersadviezen ben namelijk van plan als ik morgenochtend weer met zo'n hoofdpijn opsta gewoon langs de huisarts te gaan, en niet naar stage te gaan en autorijles, werken en personeels feest af te zeggen. Als dit niet het geval is wacht ik het weekend af, en als het dan nog niet over is ga ik maandag langs HA
)Even wat informatie vooraf, ik ben de laatste tijd enorm druk en maak erg lange dage door m'n stage. Mijn 4e week hiervan zit er bijna op, en moet in totaal 8 weken. In deze weken heb ik eigenlijk geen rust, alleen in het weekend. En dit heb ik dan ook echt nodig, merk dat ik echt op ben aan het eind van de week op vrijdag en maandag echt al stukken fitter voel en weer enorm veel zin heb in de week. Ik kan ook wel goed slapen, pak m'n slaap over het algemeen wel
Alleen 1 dag in de week niet, de donderdag, dan zit ik met werk wat altijd heel erg laat wordt en daarvoor een drukke dag op stage. Dan lig ik er soms pas half 2 in of nog later en de wekker gaat alweer om kwart voor 6. Nu het geval, maandag ongelukje op stage, kreeg een boormachine tegen m'n hoofd aan. Hoe het het precies is gebeurd kan ik later wel meer tekst en uitleg over geven als hier behoefte naar is. IK heb overigens geen gat in m'n hoofd gekregen ben ook niet omgevallen, werd niet duizelig etc. Had gewoon wel goed de schrik te pakken. Achjah viel wel mee vond/vind ik
's avonds wel hele erge hoofdpijn, en autorijles ging ook niet bepaald lekker (merkte dat ik er met m'n hoofd niet helemaal bij was, maar goed dit hoeft neit perse direct van die klap te komen..) Dinsdag ging het eigenlijk wel goed, en woensdag ook wel, wel moeier aan het eind van de dag dan normaal en dan komt 's avonds de hoofdpijn van maandagavond ook weer terug. Alleen woensdagavond in bed werd ik enorm duizelig, viel wonderbaarlijk wel heel erg goed in slaap en heb ook heel vast geslapen. Alleen vanochtend stond ik op met zo'n knallende koppijn leek wel of hij op sringen stond
Op stage ging dit ook langzamerhand wel weer beetje over maar niet helemaal, en tussen de middag toen we zaten te eten werd ik heel erg duizelig. Maar kon wel m'n werk doen zonder dat ik er enorm veel last van had. Nu zijn m'n ouders eigenlijk best wel ongerust geworden, en zijn ze heel blij dat ik morgen als het morgenochtend weer zo erg is even langs de HA ga.
Maar ik heb eigenlijk de vraag, kan het nou echt door die klap komen of komt het door de drukte?
Heb wel vaker last van hoofdpijn, maar dit is andere hoofdpijn en dan is er geen duizeligheid bij en dat komt ook alleen maar opzetten als ik heel druk ben in m'n hoofd..
Iig bedankt

Groetjes,,
Ben nu ik dus even de rust heb genomen ook duizelig geworden, en het wordt steeds erger..
Maar goed vanmiddag dus even snel langs!