Wat is het dan wel?? pijn in heupen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arvensis

Wat is het dan wel?? pijn in heupen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 13:47

Pff, ik weet het niet meer!

7 weken geleden ben ik van mijn paard gevallen, ben zo'n beetje op mijn rug/ linkerzij gevallen.
Had de eerste dagen erg veel last van mijn borstbeen en van mijn onderrug/ kont. ' s avonds kon ik helemaal niet meer lopen,
de volgende ochtend ging wel weer, maar kon moeilijk bukken.
Na een week kreeg ik last van mijn stuitje, ik kon wel gewoon zitten, maar het bewegen deed mij zeer.
Na nog een week kreeg ik last van mijn onderrug/ linkerbeen. Kon soms moeilijk lopen en vooral met draai en buk bewegingen kreeg ik een pijnscheut
door het been heen.
We waren 5 weken verder toen ik naar de dokter ben geweest, omdat ik wel erg veel last bleef houden. De dokter stuurde mij naar huis
met wat pijnstillers. De pijnstillers werkten wel goed, en kon zo pijnvrij de dag doorkomen. Behalve als ik teveel had gedaan of als het paard
bokte, dan had ik weer last en kon ik slecht lopen. Zo ook afgelopen zaterdag, hij bokte gemeen en ik kreeg gelijk weer last.
Ben afgestapt en wou verder longeren, dit ging met heel veel pijn, dit keer in allebei de heupen die mij zeer deden.
' s avonds was het alweer een stuk beter en zondag gewoon nog de hele dag gewerkt, ik merkte het wel natuurlijk, maar kon doorgaan.
Nou, dat had ik dus beter niet kunnen doen, want zondag avond was het mis, kon de bank niet meer afkomen en maandag ochtend kon ik niet meer lopen door pijn in beide heupen. Direct alles afgebeld en naar de dokter geweest, die wees me door naar het ziekenhuis voor foto's.
Heb de hele week rust gehouden, maar de pijn bleef.
Heb net gebeld voor uitslag van de foto's, daar is niks op te zien en word doorverwezen voor fysio.
Waarschijnlijk zijn het dus de spieren, maar ik vind dan de pijn zo vreemd en dat het zo lang duurd.
Wat ik dus verder moet weet ik ook niet goed, eerst maar rust houden tot ik bij fysio ben geweest.

Zijn er mensen die dit ook eens hebben meegemaakt? Ik zou echt graag weten wat het kan zijn..

Miran88

Re: Wat is het dan wel?? pijn in heupen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 12:43

Ik heb eigenlijk bijna hetzelfde.
Ben ruim 4 jaar geleden 2 keer op de zelfde heup van een paard gevallen.
Heb sinds die tijd erge last van mijn heup. Kan soms niet eens mijn been naar voren krijgen.
Dokter stuurt me elke keer weer naar de fysio. Heel vervelend.
Maar ik vrees dat er niet veel aan te doen is.
Er zijn momenten dat ik er weinig last van heb.
Maar sinds vandaag heb ik weer heel veel pijn en gaat lopen moeizaam.

sterkte!

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 13:09

ohw, dat klinkt idd ook erg vervelend.
Heb jij ook dat je pijnscheuten hebt als je je draait? dat de pijnscheuten naar je rug gaan?
idd ben ik ook doorverwezen naar de fysio, maar daar kan ik nog niet direct terecht erg vervelend.
Gisteravond had ik in de linkerkant van mijn rug een heel doof gevoel tot aan de linkerschouder, lijkt me ook niet helemaal goed.

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 14:00

Heb het ook met draaien en als ik echt pijn heb kan ik ook niet op mijn andere been leunen dan doet het ook zeer.
Echt heel vervelend.
Maar dat dove gevoel naar shouder heb ik nog nooit gehad daar zou ik nog wel even naar laten kijken