Pollewoppy schreef:Dat klopt.
Alleen herken ik het vaak nog niet echt op het moment zelf, maar denk ik achteraf: Dat was weer zo'n moment. Maar goed, ik ben heel hard aan het werk en herkenning is de eerste stap zullen we maar zeggen.
Wel fijn dat er mensen zijn die het herkennen

Hey Pollewoppie, ik vind dat jij het best wel heel erg geod doet, je kán het dus wel! Weet je nog dat jij me vorrige week een PB stuurde? Dat jij even op een puntje terug wilde komen omdat je je ergens vervelend bij voelde....Ik stond daar wel even van te kijken hoor, want dat maak je toch maar nog weinig mee op fora's...
Mensen die zich aangevallen voelen lijken zich dan in allerlei bochten te wringen, maar niet naar zichzelf kunnen kijken, want waarom voelt de een zich snel aangevallen en een ander totaal niet?
Allemaal bagage wat je in de loop van je leven met je meedraagt....Ik vertel je vast niets nieuws.
Pollewoppy schreef:Mijn therapieën zijn ook oplossingsgericht en gefosucst op het "Hier en Nu".
Dat vind ik persoonlijk een hele goede basis van een therapie
Gister kan je niet meer veranderen en de toekomst komt zoals hij komt.
Als je een puntje van kritiek krijgt van iemand die je na staat, is het mss fijner om het als een klein stukje van jouzelf te zien.
Niet heel 'Pollewoppy' wordt afgebrand en is niet goed, nee alleen dat kleine stukje, En dan mag je naar alle redelijkheid invullen of het redelijk is.
Bijvoorbeeld 'wat ben je toch een rommelkont' als je slecht op kan ruimen is redelijk
Maar bv.
'' je bent lui je doet geen moer" vind ik wel weer wat vervelender. En zegt dat soms meer over de ander dan over jou.
Nogmaals jou PBtje heb ik toen gekoesterd!