Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

Breghje schreef:Ik werdt vanmorgen wakker met een hoofd vol snot, keel van schuurpapier, alle hersencellen verdwenen en brandende ogen enzo. Heb alles gedaan wat ik moest doen, en zit nu op de bank met een dekentje om, kopje bouillon erbij, veel water drinken en een extra stoot vit. C zodat ik vanavond mijn paard nog wel kan doen. Eventjes de niet zo heel erg belangrijke dingen op halve kracht, zodat je wat spaart voor de rest.
En pas op dat je lichaam al die overdaad aan gezond niet afstoot he!!!![]()
![]()
Heel veel succes met je optreden vanavond, hoop dat je niet hoeft te zingen met een schuurpapieren keel!

Joolien schreef:Dank je Breghje, heb nog geen last van mn keel, wel last van een droge mond.
Mn lichaam heeft zich nog niet over gegeven. Ik voel dat het nog vecht tegen het virus.
@Charissath, ik ga straks eens kijken of ik dat bij de Etos kan krijgen hier om de hoek... Bedankt voor de tip!
ik heb vaak dat het dan niet doorzet
(niet altijd)
en ik neem zelf meestal twee keer per dag een vitamine c 1000 bruistablet, 2 of 3 dagen achter elkaar en dan is het zo weer over.
. Breng je jezelf alleen maar mee in de problemen, want als je het echt nodig hebt dan is je lichaam resistent
.