Pijn in linkerborst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Pijn in linkerborst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 22:27

Hee Bokkers,

Ik heb de laatste week pijn in mijn linkerborst. Het houdt niet de hele dag aan, maar ik voel wel steeds dat het terug komt. Ik kan de pijn niet goed beschrijven. Het is geen heftige pijn, maar toch voel ik het. Het zit voorin mijn borst, bij mijn tepel.
Ik heb mijn borst al onderzocht, dat deed ik ook al voordat ik deze pijn kreeg. Gewoon uit voorzorg. :) Ik ben pas 17, maar je weet maar nooit toch? Ik vind het moeilijk om te bepalen of iets wat ik in mijn borst voel nou zorgelijk is of niet, want in een borst zitten ook veel kliertjes die je ook voelt. Ik heb iig geen echte knobbeltjes en ook geen andere 'afwijkingen' aan mijn borst die op borstkanker kunnen wijzen.

Wat kan het zijn?

Groetjes Michelle

WinSel

Re: Pijn in linkerborst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 22:33

Denk dat je het beste morgen de HA even kan bellen, die kan je beter helpen dan wij :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 08:28

Op zo'n jonge leeftijd kan het zijn dat ze nog groeien :D Ik heb ook wel eens steken en dergelijke in m'n borsten en niet veel later erna merkt m'n vriend dan op dat ze groter zijn :o Dat duurt dan meestal een paar dagen en dan is het weer over.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 09:45

Moet je niet ongesteld worden binnenkort?

Daffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:12

Ik had een tijd geleden ook last van mijn borst, dat heeft de fysio verholpen. Er zat iets niet helemaal lekker bij een rib en dat straalde door naar voren, terwijl ik niks van die rib voelde.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:17

Kan goed zijn dat er een rib of een tussenrib spiertje aan het vervelen is.
Ik zou eens beginnen met je handen bij elkaar voor je borst te houden en je ellebogen hierbij naar buiten steken.
Je gaat op een stoel zitten en gaat je gehele lichaam draaien naar links en naar rechts.