Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

corine1981 schreef:Er is al onderzocht op SOA's, schimmelinfecties, blaasproblemen etc?
Ik zou het er niet zo 1-2-3 bij laten zitten hoor.
Ik gebruik altijd inlegkruisjes en nog nooit schimmelinfecties gehad
BTW, hoorde van een vriendin dat ze 2x per maand een pil slikt tegen de schimmel... Helaas blijkt zij allergisch voor de pil zelf, maar allicht iets om na te vragen erbij?
jelledaantje schreef:corine1981 schreef:Er is al onderzocht op SOA's, schimmelinfecties, blaasproblemen etc?
Ik zou het er niet zo 1-2-3 bij laten zitten hoor.
Ik gebruik altijd inlegkruisjes en nog nooit schimmelinfecties gehad
BTW, hoorde van een vriendin dat ze 2x per maand een pil slikt tegen de schimmel... Helaas blijkt zij allergisch voor de pil zelf, maar allicht iets om na te vragen erbij?
ja soa's kan niet want heb een vast partner maar is wel hele tijd geleden op getest en dat was goed
schimmelinfecties heb ik regelmatig en krijg dat zo'n soort eitje die ik vaginaal in moet brengen.
En met een schimmelinfectie merk je dat want je heb ontzettend veel jeuk.
Ik heb een lichverzakte blaas door de zwangerschap maar daar ligt het ook niet aan vertelde ze me.
je hoeft niet persee een schimmelinfectie te krijgen daarvan maar de kans is er en als je er gevoelig voor ben dan is kans groter

rainbow8 schreef:Destijds heeft mijn gynaecoloog tegen mij gezeg dat ik één keer per week moest "uitspoelen" met lactacyt. En sinds ik dit doe heb ik er nagenoeg geen last meer van gehad.
corine1981 schreef:rainbow8 schreef:Destijds heeft mijn gynaecoloog tegen mij gezeg dat ik één keer per week moest "uitspoelen" met lactacyt. En sinds ik dit doe heb ik er nagenoeg geen last meer van gehad.
Daar hoor je dan ook veel verschillende dingen over. Dat spul zou je zuurgraad aantasten en het natuurlijk milieu juist verpesten.
Althans, dat riep die van mij en mijn vriendin (2 verschillende gynaecologen trouwens)
beantsje schreef:corine1981 schreef:
Daar hoor je dan ook veel verschillende dingen over. Dat spul zou je zuurgraad aantasten en het natuurlijk milieu juist verpesten.
Althans, dat riep die van mij en mijn vriendin (2 verschillende gynaecologen trouwens)
Onzin want dat spul is zuur, bevat melkzuur.