sinds vrijdag heb ik een drukkende pijn(met af en toe steken) links onder in mijn buik. zaterdag/zondag werd het weer iets minder, maar gister en vandaag weer een stuk erger.. (ik hoef trouwens niet ongesteld te worden). iemand hier ervaringen mee?
Ik ben hier net gisteren voor naar de dokter geweest: Ik heb last van mijn darmen (terwijl ik dat niet aan mijn ontlasting kon merken) en het is vermoeddelijk door stress.
Het gene dat de huisarts mij had meegegeven: 3x daags een pilletje tegen de misselijkheid en het bevorderen van de vertering. En veel vezels, fruit en groenten eten, en veel water drinken (dat deed ik overigens allemaal al)
Anoniem
Geplaatst: 17-11-09 20:00
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-23 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt
xRamonax
Geplaatst: 17-11-09 20:02
misschien je blindedarm? of zit die niet aan de linkerkant
Links van bovenaf of links als je voor je staat Want links van bovenaf kan het ook de blaas zijn, toch ?
lovemeintje
Geplaatst: 17-11-09 20:07
ik heb hier ook last van en het is een cyste (eierstok)(zeg niet dat het bij jouw ook zo is hoor!) mocht je er last van houden, even naar ha om het na te laten kijken. meestal springt een cyste en heb je er geen last meer van, ik krijg deze last elke maand terug helaas. je blindedarm zit rechts dus dat zal het niet zijn. je kan idd darm klachten hebben. nogmaals als het langer aanhoud even naar ha succes
He dat heb ik ook, maar alleen met hardlopen of lang wandelen/stilstaan. Het voelt alsof er een mes ingestoken word, maar dan gedempt (niet zo drastisch in ieder geval).
je darmen kunnen ook verstopt zitten,, ik heb het ook gehad had ook heel erg pijn in mn onderbuik en ze d8ten eerst blinde darm maar het was een verstopping