Stekende hoofdpijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Stekende hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 20:49

Ik heb sinds vrijdag erg last van hoofdpijn. Vrijdag kreeg ik een beetje koorts, een zere en droge keel, koude rillingen en voelde me erg moe. Nu na 2 dagen heb ik geen koorts meer maar heb ik nog last van een zere droge keel, slikken doet pijn en ik kan niet meer diep inademen zonder te hoesten. Als ik opsta voel ik tussen mijn oren in het midden van mijn hoofd heftige stekende pijnscheuten, moet dan echt even me ogen dichtdoen omdat het zo'n pijn doet. Het houd een paar seconden aan en als ik eenmaal sta is het weg. Als ik buk voelt het net alsof er een zware bal door me hoofd rolt, dit doet wel minder pijn dan dat ik opsta. Tevens zijn mijn oren ontstoken. Ik voel wel dat er onder mijn kaak vlakbij mijn keel een opgezette klier zit dat gevoelig is als ik erop druk of me hoofd naar achteren leg. Verder zie en hoor ik goed, ruik ook goed. Ik ben ook niet misselijk ofzo. Herkent iemand zich hierin?

Zonnebloem

Re: Stekende hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 11:44

Klinkt als griep.
Enige wat je kan doen is uitzieken, en als je het niet vertrouwd toch ff retourtje HA doen.
Sterkte