Hebben jullie het al (gehad)? Ik ben zelf nog nooit echt ziek geweest, en hoop dus dat ik er dit keer ook onder uit kom..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik maak me er eigenlijk ook niet zo druk om, ik vind dat iedereen er veel te overdreven over doet (weet je dat jaarlijks veeel meer mensen sterven aan de gewone griep dan tot nu toe aan de mexicaanse griep?) Het is zo'n hele media hype geworden en als het een van die dingen is waar ik me aan erger is het wel zoiets
maargoed misschien ben ik wel te nuchter om hysterisch rond te gaan rennen van : ow nee ik heb de mexicaanse griep... Pasamba schreef:En alwéér een topic over de mexicaanse griep.
Deze topics zijn niet toegestaan i.v.m. evtuele paniekzaaiing.

HannahFrouk schreef:Dit topic wordt sowieso gesloten hoor.
Ik heb't in elk geval al gehad (die griep) en het is niet echt iets om je vreselijk druk over te maken.
) en ik zou graag wat meer persoonlijke ervaringen horen(lezen),vooral rond de enting.
Nee die paniek mag wel.
Nell_ schreef:Ik heb nog geen mexicaanse griep gehad.
Werk met kinderen (kinderdagverblijf) en die leeftijd is een risicogroep/ Het zou dus kunnen zijn dat ik me moet laten inenten! (Ik ben dus mega bang voor prikken)
Zelf ben ik zelden ziek, dus ik hoop dat ik ook weerstand genoeg heb voor deze griep!
Pasamba schreef:En alwéér een topic over de mexicaanse griep.
Deze topics zijn niet toegestaan i.v.m. eventuele paniekzaaiing.
Want dat is het probleem bij al die topics: speculeren. Dat is gewoon niet handig, werkt de massahysterie alleen maar in de hand 
over het bv wel of niet verplicht inenten van zorgpersoneel.