Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Echter niet zo ernstig als jij. Heb een verharding op mijn spier die niet weg wil en enorme gespannen schouder spieren waardoor niet alleen mijn schouder pijn doet maar ook mijn nek constant vast zit.
Ben ook bij verschillende kinesisten geweest, wat ik alleen gek vind is dat tot nog toe nog geen van de dokters voorgesteld heeft om foto's oid te laten nemen... Terwijl ik ook echt dagelijks pijn heb en de laatste tijd zelfs zo dat het door mijn hele arm trekt naar mijn pols en duim...
Gewone pijnstillers helpen ook helemaal niet
Het gaat met momenten beter, heb dagen dat ik er minder last van heb (dan voelt hij enkel heel zwaar en vermoeid en stijf) maar heb ook dagen dat ik haast zit te janken van de pijn... Ik voel dus met je mee maar een oplossing kan ik je niet bieden daar ik zelf niet weet wat ik heb... Ik weet nooit wanneer het pijn gaat doen en ik ben bang dat als ik naar de dokter ga en het doet dan geen pijn dat ze niets gaan vinden 
milatje schreef:Dat is het in het ziekenhuiswereldje: Je wordt van hop naar her gestuurd..
Ik ken het.
Heb zelf problemen met mn achillespezen en kuitspieren (al bijna 10 jaar) en ik heb weetikveelhoeveel artsen, fysio's, orthopeden etc. gezien..