dat heeft zo ongeveer 3 dagen pijn gedaan en toen ging het over.
maar ongeveer anderhalve week geleden begon mijn teen weer pijn te doen. heel erg zelfs, erger dan eerst.
ik kan er wel op lopen, rennen, traplopen fietsen en mee paardrijden. ik kan em buigenen draaien, maar zo dra ik probeer om em te strekken( met mn handen dan, ik kan mijn kleine teen zelf niet strekken
) doet de kleinste beweging al pijn.ik loop ook beter op hakken dan op platte schoenen. en het lijkt wel dat als ik een tijdje niet heb gelopen en dan weer begin, dat het dan erger is. bijvoorbeeld na een uurtje rijden is het best pijnlijk om weer naar stal te lopen, maar eenmaal daar is het weer (grotendeels) over.
er is geen kleurverschil, maar ik zie wel dat die teen iets dikker is dan mn andere teen. al is het moeilijk te zien. hij is niet warmer dan de andere.
omdat ik best wel een bikkel ben van mezelf en een hoge pijngrens heb, weet ik eigenlijk niet wat ik hiermee aanmoet. als het aan mij lag, dan zou ik ermee doorlopen tot het ophield pijn te doen, het hindert me immers niet in mijn dagelijks leven, het is alleen vervelend. maar ik weet dat ik dit een paar jaar terug ook heb gedaan, toen er een flink paard op mijn voet ging staan en dat maanden pijn deed en dat voetbeentje is achteraf gezien waarschijnlijk gebroken geweest ( haarscheurtje)
ik ga niet snel naar de dokter, pas als het echt zo erg is dat ik er niet meer omheen kan ga ik ( met tegenzin) naar de dokter. afgezien van het feit dat ik niet zo'n fan ben van mijn huisarts vind ik het vaak zo overbodig.
maar goed, als iemand weet wat het kan zijn en hoe ik er vanaf kom, of dat het vanzelf overgaat, dan hoor ik het graag.
. Als ik jou was zal ik toch maar even naar de dokter gaan voor de zekerheid.
het gevolg was een zeer pijnlijke en dikke rechter kleine teen. omdat ook ik een bikkel ben, heb ik gewoon doorgewerkt, met opeengeklemde kaken, tot mijn moeder op bezoek kwam en eiste dat ik naar de dokter zou gaan, de teen bleek gebroken, net aan de zijkant, omdat ze hem in het zkh niet goed gezet hebben, zit hij er nu scheef aan en voel ik hem dagelijks, dus als ik jou was zou ik er zéker naar laten kijken