Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel is het dan meestal zo dat als je het al krijgt, het een veel mildere vorm is.MiniMouse schreef:NOu ik hoop zeer dat dit topic niet gesloten word omdat ik het erg belangrijk vind dat zwangeren onder mekaar kunnen bespreken waarom of waarom ze geen inenting nemen tegen de mexicaanse griep, ook ik ben hier erg onzeker over.
) klopt heeft de prik geen uitwerking op het ongeboren kindje omdat de prik in de spieren gegeven wordt. Het vaccin komt dus niet of nauwelijks in de bloedbaan terecht waardoor er geen uitwisseling met je baby plaatsvindt. Voor zwangere vrouwen die langer dan 13 weken zwanger zijn wordt de prik geadviseerd omdat deze bij een eventuele longontsteking het alleen maar extra zwaar krijgen (en degenen die zwanger zijn geweest weten dat het naar mate het einde van de zwangerschap nadert minder gemakkelijk kan worden om gewoon simpel adem te halen). Wiesje schreef:Als ik de informatie die ik gekregen heb (via via, want ik ben niet zwanger, nee echt niet mam) klopt heeft de prik geen uitwerking op het ongeboren kindje omdat de prik in de spieren gegeven wordt. Het vaccin komt dus niet of nauwelijks in de bloedbaan terecht waardoor er geen uitwisseling met je baby plaatsvindt. Voor zwangere vrouwen die langer dan 13 weken zwanger zijn wordt de prik geadviseerd omdat deze bij een eventuele longontsteking het alleen maar extra zwaar krijgen (en degenen die zwanger zijn geweest weten dat het naar mate het einde van de zwangerschap nadert minder gemakkelijk kan worden om gewoon simpel adem te halen).
Tot zover mijn verhaal.
Als het vaccin niet tot nauwlijkks in de bloedbaan komt kan het toch ook niet tot uitwerking komen lijkt mij.