Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordowner18 schreef:ja ik zou het ook meteen doen wanneer ik een oproep krijg, sterker nog ik ga binnenkort even bellen hoe of wat, want van onze dokterassistente kreeg ik te horen dat we waarschijnlijk niet eens een brief gaan krijgen.
jelledaantje schreef:fjordowner18 schreef:ja ik zou het ook meteen doen wanneer ik een oproep krijg, sterker nog ik ga binnenkort even bellen hoe of wat, want van onze dokterassistente kreeg ik te horen dat we waarschijnlijk niet eens een brief gaan krijgen.
Ik had vorige week ook gebeld en moest deze week terug bellen want in nederland moesten ze daar nog over vergaderen dus ga zo even terug bellen of we nu een oproep krijgen van de ggd of het gaat via de huisarts
marleen_usar schreef:Hier liep al een topic over en dat werd gesloten, omdat er allerlij verhalen los kwamen.
fjordowner18 schreef:Nathalie schreef:Fjordowner, ik weet niet wanneer je bevallen bent, maar in je profiel staat dat je uitgerekend was op 28 oktober. Dan mag je toch nog niet enten? Pas vanaf 6 maanden vaccineren ze...
hahha hij is al een jaar hoor![]()
hij is van 22 oktober 2008