)Tandarts is voorzichtig te werk gegaan en heeft me een verdoving in mn wang gegeven, en met een soort "klikpen" een aantal kleine prikjes aan de rand van de te behandelen kies. Dit was erg pijnlijk, maar verdoving werkte goed.
Tot ik thuis kwam en de verdoving uit begon te werken. Het voelde alsof iemand op de "klikpen" plek een paar sigaretten in mn tandvlees heeft uitgedrukt.
Op de plaats des onheils zit een witgrijzige vlek die ontzettend zeer doet, het lijkt wel een brandwond.De kies is prima hersteld en deze vlek ziet er ook niet uit als ontsteking, meer alsof het gewoon is afgestorven.
Heb de TA gebeld, en do moet ik sowiso terugkomen, dus dan gaat ze er naar kijken. Ik heb zelf het vermoeden dat de bloedvaatjes in die plek zijn afgestorven door een teveel aan adrenaline door de lokale verdoving, en zoiets dacht ze zelf ook wel. Het is nu een week geleden en de pijn er aan wordt niet erger, maar ook niet minder, spoelen met chloor hexidine maakt niks uit.
Iemand ervaring hiermee, of misschien tandarts (assistenten) die er een idee over hebben?