BarockPinto schreef:allergies voor gluten? ziekte van krohn of een spastische darm?
Bij mij dachten ze eerst dat ik de ziekte van krohn had, maar bleek uiteindelijk een spastische darm. Ik krijg er poedertjes voor van de dokter.
moet je voor al die ziektes niet veel vaker klachten hebben?
ik heb niet dagelijks last van krampen enz.
tja ik hoe wel eens een dag geen 'grote boodschap' te doen.. maar om nou te zeggen dat ik de ene dag niets kan en de volgende dag krampen en diarree heb..nah..(misschien moet ik dat ook maar gaan bijhouden).
volgens mij eet ik ook elke dag wel gluten dus dat kan t ook niet zijn denk ik..
pure stress lijkt me ook niet, neem aan dat heel werkend nederland ongeveer dezelfde hoeveelheid stress voelt (ik b en vrij nuchter aangelegd) en toen ik afgelopen zaterdag lekker ontspannen ging uiteten kreeg ik ook even 2 keer op de avond na het eten een klein kramp-vlaagje.
zucht..misschien toch maar een zwangerschapstest...
alleen..HELP *schiet nu al in paniek*
al verklaard een zwangerschap natuurlijk weer niet waarom ik bijna altijd op de vrijdag nacht/ vroege zaterdag ochtend krampen heb (en op die zaterdag ochtend tijdens t werk heb ik volgens mij al sinds ik er werk, nu bijna 2 jaar, in t begin schreef ik het af aan zenuwen enz maar kan nu toch zeggen dat ik goed 'ingeburgerd' ben op mn werk).