Acupunctuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Acupunctuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 20:02

Hallo allemaal,

Wie heeft er hier allemaal ervaring met Acupunctuur?

En maakt niet zoveel uit waarvoor je het gedaan hebt, maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen.

mvg Mara

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:04

Ik heb het een tijd laten doen maar het hielp uiteindelijk niets helaas. Eerst verbetering maar daarna kwam de klacht terug. Of het was altijd al gebleven maar wilde ik het graag als de oplossing zien, kan natuurlijk ook.

Tamadine

Re: Acupunctuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 20:14

En mag ik vragen wat voor klacht je had?

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:22

ik ga vrijdag voor het eerst.
heb erg last van me schouder/sleutelbeen.
deze is iets van 7 jaar geleden gebroken en nu pas begin ik er met rijden en werken heel erg last van te krijgen.

dus hoop dat het werkt, vind het wel spannend

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:25

Ik ga als ik hoofdpijn heb,vroeger bleef die pijn een paar maanden zitten.Nu is het na 1 behandeling altijd weg.Ik zou niet weten wat ik zonder zou moten?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:31

Tamadine schreef:
En mag ik vragen wat voor klacht je had?

Rugklachten.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:34

ik ben er voor flinke migraine geweest en ik moet zeggen dat hoewel ik er helemaal niet in geloof en open voor sta het wel geholpen heeft!

riannetjhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:36

ik had rugklachten ben daar naar toe geweest heeft biiij mij niet echt geholpen

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:37

Mijn moeder is met haar (beginnende) hernia naar een holistisch praktijk geweest, die dus ook met acupunctuur werkt. Heeft super geholpen, ze heeft er sindsdien geen last meer van.

Ook is mijn paard geholpen aan d'r rug d.m.v. acupunctuur. Na 2 behandelingen was alles helemaal verholpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:38

Ik heb acupunctuur gehad om de bevalling op te wekken. Bij mijn eerste werkte het niet goed maar ben ik ook erg laat begonnen...

Bij mijn tweede had het onmiddelijk effect en ben ik de volgende dag bevallen (weeën begonnen in de auto op de terugweg).

Bij mijn derde werkte het niet zo heel goed maar heb ik zelf ook die bevalling heel lang tegen gehouden.

Denk dat het zeker kan helpen als je het toestaat (dat deed ik bij de derde dus niet).

Destiny22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 09:18

ik heb nu 4 naalden in mijn oor zitten 2 plakkers en 2 echte naaldjes die vast zitten :-D

ik heb heel lang last gehad van zenuwpijn en door de acupunctuur in combi met kraken is het nu bijna over!

1_Daphne_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 09:35

Ik ben echt super geholpen door accupunctuur.
ik ben alleen wel van mening dat je een goede moet vinden niet iedereen is even goed en ervaren.
Na jaren bij de neuroloog te hebben gelopen bij 2 verschillende ziekenhuizen ben ik uiteindelijk uit wanhoop bij de acupuncturist terecht gekomen onder het motto baat het niet dan schaad het niet.
na een jaar was ik grotendeels van mijn klachten af maar ga nog steeds 1x in de 3 maanden heen voor een onderhouds behandeling
ik zou werkelijk niet weten waar ik nu zou zijn was ik niet bij de acupuncturist terecht gekomen. :D