Weet iemand waar k last van kan hebben? De laatste weken heb ik het constant koud, echt koud. Heb twee vesten aan, een t-shirt met lange mouw en een hemd en nog heb ik het koud. Verder ben ik vaak misselijk, heb ik vaak hoofdpijn en vaak buikpijn. Ook ben ik veel moe.
Ben ongeveer drie weken geleden heel erg verkouden geweest, maar dit is ook weer over gegaan. Sinds die verkoudheid is het wel zo dat ik niet 100% fit ben.
Ook vroeg ik mij af wat jullie zouden doen. Ben vandaag van school naar huis gekomen vanwege de hoofdpijn en de misselijkheid. Morgen en vrijdag heb ik eigenlijk stage. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel tussen ziekmelden en de huisarts bellen vanwege deze klachten, of gewoon gaan en maar doorgaan wat ik al weken doe en waarvan ik merk dat ik dat ook niet meer kan...
Pasamba
Geplaatst: 04-11-09 20:03
Ik denk dat je gewoon een griepje te pakken hebt. Zou even rustig aan doen en dus even een weekje thuisblijven. Als het dan nog niet over is, toch even de huisarts bellen.
Rebel_Jits
Geplaatst: 04-11-09 20:14
Je zegt het eigenlijk al zelf he.. Doorgaan kan je niet meer aan. Blijf er over dat je lekker thuis moet blijven.
Sabinee__
Geplaatst: 04-11-09 20:15
Mexicaanse griep !
Nee, geen idee, misschien effe langs de HA ? (wilde DA zetten, maar.. Nee ) .
Ik zou morgen (vandaag) en vrijdag in ieder geval lekker thuis blijven. Misschien had je tijdens je verkoudheid al een griepje onder de leden die niet doorgezet is?
ben niet aan de race gelukkig. Vandaag en morgen blijf ik lekker thuis. Doe rustig aan, beetje puzzelen, beetje bokken enz... Buikpijn is wel gezakt, hoofdpijn ook iets maar is er nog wel. Heb geen koorts, iets verhoging wel.