Zondag middaf besprak ik met mijn collega's op het werk, of we nou wel of geen enting zouden doen tegen de mexicaanse griep.
Zondag nacht steeg de koorts de pan uit!
Het begon zondag avond met een licht kuchje en een wat zwaardere ademhaling, 's nachts slecht geslapen door koorts en vreselijke spierkrampen en maandag ochtend toren hoge koorts...40.6!
welke symptomen heb ik? alle
natuurlijk als je het krijgt, krijg het dan meteen goed!De dokter heeft me gewaarschuwd dat als ik het benauwder krijg, ik direct contact op moet nemen omdat de kans op long ontsteking bij mij toch iets hoger ligt
geruststellend he!Ook vertelde zowel de arts uit het ziekenhuis als de huisarts dat zo snel als het opkomt, het ook weer kan verdwijnen maar dat ik dan nog steeds rustig aan moet doen omdat de kans groot is dat het dan na een paar dagen weer flink op zal komen.
Nu moet ik zeggen dat ik me vandaag echt goed voel vergeleken met voorgaande dagen, toen had ik niet eens door dat ik bestond
op dit momen heb ik namelijk maar een lichte verhoging 37.9
wel moet ik nog flink hoesten en daqt begin ik flink aan mijn buik en rugspieren te voelen.maarja geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen.. ik hoef niet meer na te denken of ik die prik nu wel zal nemen