Ontzettend geschrokken..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

Ontzettend geschrokken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 10:12

Vannacht lag ik lekker te slapen toen ik ineens een klap hoorde en een hele rare zucht (een beetje zoals wanneer alle lucht uit iemands longen wordt geperst). Toen hoorde ik mijn vader heel hard schreeuwen dus ik sprong metteen uit m'n bed heb de telefoon gepakt en ben gaan kijken, waarna ik metteen 112 kon bellen. Mijn moeder was naar de wc gegaan en was flauw gevallen in de badkamer. Ze lag er echt heel erg raar bij en mijn vader dacht dat ze dood was, mede doordat ze zo raar zuchte en haar ogen heel langzaam dicht gingen. Gelukkig kwam ze terwijl ik iemand van de ambulance aan de telefoon had weer bij en werden wij geadviseerd de dokterswacht te bellen omdat ze ook de mexicaanse griep heeft. De dokter is geweest vannacht, gelukkig hoefde ze niet mee naar het ziekenhuis.
Het gaat nu alweer wat beter met haar gelukkig. Maar o wat ben ik geschrokken, vooral omdat mijn vader compleet in paniek was! (en geloof me dat gebeurd bijna nooit). Ik heb de rest van de nacht niet meer goed kunnen slapen..

Nu begin ik zelf ook sinds een paar dagen een beetje ziek te worden, hoesten, hoofdpijn, heel er moe. En omdat mijn zusje en moeder dus de mexicaanse griep hebben ben ik als de dood dat ik het ook krijg..

Bedankt voor het lezen :)

upendo

Re: Ontzettend geschrokken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:14

Jeetje, heftig.. :\

Gelukkig dat het alweer beter gaat. :j

Mexicaanse griep is trouwens niet heel veel gevaarlijker dan een gewone griep hoor. :)

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:15

Wat een schrik zeg :(:) kan mij voorstellen dat je nu ook wel bang bent. Sterkte!!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:16

Kan me wel voorstellen dat je flink geschrokken bent... Je ziet je vader toch vaak als sterk persoon enzo. Als zelfs hij dan in paniek raakt.
Zou me niet te druk maken om die mexicaanse griep, stress helpt nooit mee. Joh en je kan 't maar gehad hebben toch?

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 10:16

Ik weet dat de mexicaanse griep niet erger is als de gewone griep maar toch. Ik denk steeds, je zal maar net die gene zijn die er wel aan dood gaat..

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:17

nee maar toch gevaarlijk genoeg ook omdat we hiervoor niet zijn ingeent dat het dodelijk kan zijn en dat willen we natuurlijk niet :D

verder snap ik heel goed dat je geschrokken bent, gelukkig is het allemaal niet zo erg
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 04-11-09 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:17

Als je gewoon gezond bent, lijkt mij die kans heel erg klein...

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:19

Jeetje dat is schrikken. Gelukkig gaat het alweer wat beter met je moeder. Hopelijk is ze ook snel van de mexicaanse griep af.

Jij ook beterschap. :(:)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:23

Hmmz ja, ik kan me voorstellen dat je er een beetje zorgen om maakt. Maar ik kan alleen maar zeggen dat je er je niet druk om moet maken hoor.. Want er zijn niet heel veel verschillen met die van de gewone griep. Mensen maken er een grote ophef over.
Maar wat een schrik zeg!! :(:) Ik kan me voorstellen dat je er dan wakker van ligt. Je papa zo in paniek en je mama.. Hoe gaat het nu met je moeder? :(:)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:25

De kans dat je morgen sterft in een auto-ongeval is nog altijd véle male hoger dan dat je sterft van de Mexicaanse, maar je denkt ook niet elke keer als je in de auto stapt 'je zal maar net degene zijn die nu doodgaat'.

Er zijn een aantal sterfgevallen bekend, waarvan er nog bij zijn die sowieso al een zwakke gezondheid hadden. De kans dat jij er iets aan overhoudt, is nihil. Ik heb ook al een aantal griepgevallen in de buurt, gewoon een week flink uitzieken en dan weer helemaal te oude zijn.
Als je hem hebt, dan heb je hem toch. Daar kan je toch niets meer aan veranderen. Dus heeft het ook geen nut om je zorgen te maken dat je misschien, héél misschien die pechvogel bent waarbij het erger wordt dan de rest. Dan kan je je beter zorgen maken op het moment dat het écht slecht met je zou gaan.

Neemt wel niet weg dat het naar wat ik in mijn omgeving hoor een héle rotte griep is, dus ik hoop evengoed dat het vals alarm is en je het niet gaat krijgen (en ik ook niet). En ik kan me ook voorstellen dat je verschrikkelijk verschrokken bent van je moeder. Veel beterschap met haar.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 17:00

Dank jullie wel voor de berichtjes :)
Ik heb gelukkig nog steeds geen koorts dus hoop dat het een beetje overwaait en het bij mij alleen bij hoesten en hoofdpijn blijft, verder voel ik me redelijk goed.
@ Sjukke: Mijn moeder voelt zich gelukkig al stukken beter al is ze vandaag wel nog een keer bijna flauw gevallen, dus we letten nu gewoon heel erg op haar wanneer ze van bed af komt.

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:09

Ik snap ook best dat je geschrokken bent zeg! Jeetje!
Ik heb ook wel zoiets van , ow straks krijg ik de mexicaanse griep... Maar ja ben wel een risico patient.
Vandaag een griepprik gehad en over 2 weken die voor de mexiaanse griep.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:11

schrikken zeg!!

sterkte!! :(:)

xelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:51

Jeeeetje dat is echt schrikken.
Mijn moeder heeft het ook een keer gehad.
Dat beeld vergeet je nooit weer.

Gelukkig is het goed afgelopen :)

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:52

Jeetje zeg, kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
Enne, ik zou me niet heel druk maken om die griep als k jou was. ;)
Beterschap in ieder geval!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:02

LZP -> MW