Vorig jaar november ben ik bevallen van mijn zoontje. Rampzalige zwangerschap achter de rug, en kantje boord gelegen dankzij een zwangerschapsvergiftiging. Droeg ruim 30 kilo puur vocht bij me hierdoor, gewicht ging van 55 kilo naar 96(!) kilo, ribben kreeg het zwaar te voortduren dankzij de kickboxer in m´n buik (zijn nu dan ook ernstig vervormd), heftige bekkeninstabiliteit, handen en voeten enorm opgeblazen, en een cup 70C/D die naar een 85G ging.
Ruim 9 maanden lang volledige borstvoeding op verzoek gegeven... Nu dus sinds 2 maanden gestopt... En pas sinds een maand weer echt intensief aan het sporten. Nu ik een superleuke jongen aan de haak heb geslagen, was de motivatie des te groter om snel weer in shape te komen natuurlijk
nevermind... de kilo's vliegen er vanaf. Woog ik vorige maand 71,8 kilo, is dat inmiddels 62,5 met puur sporten (dans, hardlopen, wandelen). Pas met gemak in maatje 36/XS, dus super tevreden maar:- Armen (Hoe krijg je die weer slanker?)
- Billen (Hoe uhh... lift je dat weer een beetje?
)- Lovehandles op de heupen (Waarmee krijg ik ze weg?)
- Borsten (Waren altijd een super nette 70C/D, en nu nog maar een 70A'tje.. Behalve plastische chirurgie, zijn er niet gewoon oefeningen voor? Ik begrijp echt wel dat ze nooit meer worden zoals vroeger, maar een iets 'vollere' look zou op zijn minst fijn zijn)
Meer mensen die te maken hebben met het leed dat 'in vorm komen na een zwangerschap' heet?
En hoe vergaat het jullie? 
.
. Heeft alles te maken met een veranderend metabolisme.