na hoelang resultaat dieet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

na hoelang resultaat dieet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 18:02

Oké ik weet het, ik ben een stuk ongeduld maarre ik ben dus nu anderhalve week bezig met gezond eten.
Geen speciaal dieet, ik eet 's ochtends een bakje cornflakes met (magere) melk, 's middags 2 boterhammen met (gezond,calorie-arm) beleg en 's avonds aardappels en groente (zonder vlees en jus).

Ik wil in totaal 10 kilo afvallen, ben 1.68m en weeg 76 kilo.
Nou was ik benieuwd na hoelang je ongeveer resultaat gaat zien (moet er wel bijzeggen dat ik niet sport ofzo :+ ).
Heb namelijk 19 december een feest en dan wil ik wel een stukje slanker zijn :+
Zou dat lukken?

Anoniem

Re: na hoelang resultaat dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:16

Dan zou ik toch echt iets meer gaan eten en er ook bij gaan sporten.. Wat je hier opschrijft wat je eet is echt te weinig.. En sporten stimuleert juist je verbranding en hierdoor oog je sneller slanker.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 18:23

nou ik eet gewoon wat ik ook altijd at toen ik nog aan de weight watchers deed hoor, ik tel het niet precies maar het komt uit op ongeveer 20 punten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:34

En toch is het imo veelste weinig, zoiezo mis ik dus tussendoortjes. Ik heb altijd geleerd dat het beter is om niet te lange tijd tussen de maaltijden te laten. Dus tussendoor fruit. Zoiezo mis ik het fruit in jouw dagmenu..
Op deze manier gaat je lichaam in de spaarstand en moet je steeds minder eten om nog af te vallen..

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:09

Kijk op marktplaats.nl voor een hometrainer! Daar heb je voor weinig geld een apparaat waar je thuis lekker op kunt sporten.

Niet elke dag op de weegschaal staan, daar raak je alleen maar gefrustreerd van. Weeg bijv. om de 3 dagen 's ochtends als je net je bed uitkomt en geplast heb :D
Succes!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:33

Eet 3x per dag en 2x een gezond tussendoortje.
Let bij elke maaltijd op dat je een normale portie neemt, zeker niet meer, maar ook niet te weinig. Bedenk dat je pas na ongeveer 15 tot 20 minuten een verzadigd gevoel krijgt van een maaltijd. Kies caloriearme alternatieven, vermijd suikers en probeer koolhydraten wat te beperken.
Geen alkohol, light frisdranken en bij voorkeur eigenlijk alleen maar water.

Drink 4 a 5 koppen groene thee op een dag.

En het belangrijkste: koop een crosstrainer (staan zat voor een redelijk bedrag op marktplaats) en een hartslagmeter. Train 4x in de week op ongeveer 70% van je hartslag (220-leeftijd en daarvan 70%). Bouw dat op in korte tijd van 20 minuten naar 40 minuten.

Gegarandeerd binnen een paar weken op een gezonde en eenvoudige en goed vol te houden manier kilo's kwijt en een strakker lijf.

Grote voordeel is dat je op deze manier voornamelijk vet zal verbranden en spieren opbouwt en het resultaat merk je snel. Als je een keer zondigt vliegen de kilo's er dan ook niet weer aan.

Succes ermee.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:34

Ik weet niet of je ooit van Curves hebt gehoord. ? Zo niet, dan zou je dat kunnen proberen. Dit is een sport'school' voor alleen vrouwen. http://www.curves.nl/ Je sport 30 min waarin je 500 of meer calorien verbrand. Dit kun je 3 x per week doen waar je voldoende aan hebt om genoeg af te vallen. Dit is natuurlijk niet zaligmakend dus je moet daarbij wel een dieet volgen.

Daarbij kun je bijv. op internet een lijst uitprinten waar alle calorien opstaan per portie voeding, die lijsten heb je genoeg. Of eventueel dit, maar dan moet je vaak op de pc. http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html
Dan kun je bijv. berekenen hoeveel calorien je moet eten. via http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp

daarna kun je dus voor jezelf opstellen dat als jij via deze berekening ik noem maar waat 2500 clrien. nodig hebt. Kun je dit verlagen naar bijv 1500/2000 clrien per dag. Zo kun je gematigt afvallen en je kun je 'gewoon' blijven eten.

hopelijk heb je er wat aan en kan het je helpen. ;)

ps. mijn moeder is in 3 maanden tijd 22 kg afgevallen dmv curves en een 1000 clrien. dieet. ;)

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:38

wat ook superhandig is, is een opkikker!
dat is een soort soep en zit maar 15 kkcal in, je hebt ze ook in heel veel smaken.
als je rond 4 uur dan honger hebt neem je er gewoon één en je bent weer gevuld tot aan het eten!

dit werkt bij mij echt super goed