Echt daar waar je blaas zit
Ik dacht nou gaat wel over
Nou niet dus werd alleen maar erger
Gewoon doorgewerkt, toen ik klaar was ging ik wat naar achteren zitten met me handen over elkaar op me buik
Man wat een pijn had ik
Toen weer voorover gaan zitten, weer heel klein beetje naar achteren nog wel met mijn onderarmen steunend op de tafel en toen ging het heel langzaam weer over
Toen ik opstond kwam het in een keer weer maar toen ik even wat gelopen had was het weg
's middags heb ik het nog heel even een klein beetje gehad maar nu heb ik er geen last meer van gehad
Ik maak me toch wel een beetje zorgen
2e dingetje
Als ik gewoon zit dan steekt het heel erg in mijn elleboog (links) nu ik typ ook een beetje
En als ik gewoon buig en strek doet het niet heel erg zeer maar ik voel het wel, heel vervelend
Mijn ouders zeggen misschien overbelasting, maar straks is het wel wat ergs en dan heb ik er heel lang last van of heel erg
Jullie zullen nu wel zeggen ga naar de dokter, maar ik zou toch wel even jullie conclusie willen weten

Ik kijk het nog een paar daagjes aan (elleboog niet want dat heb ik al een poosje) en anders ga ik naar de dokter (maar mijn moeder zegt gaat wel over en blablabla die wil niet)

Je zegt dat het met typen zeer doet, dus waarom ga je dan toch achter de pc?