Pijn na rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Pijn na rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 18:15

Ik weet niet of het goed staat, maar ik zou niet weten waar het anders moet..

Normaal rijd ik op de manege dus op altijd hetzelfde paard, die heeft(volgens iedereen) een super lekker en zacht(met kussentjes) zadel, en laatst wilde ik nog eens op een ander. Die heeft(ook volgens iedereen) juist een super hard zadel, en dat wist ik wel, maar het kon me niks schelen.
De eerste keer dat ik op hem reed had ik daar niet zo heel erg last van gehad, maar nu heb ik nog steeds super pijn aan mijn stuitje.

Het ergste is als ik lang heb gezeten(meer dan 10 minuten) en dan moet opstaan. Dan kan ik wel janken van de pijn.
Ik weet niet wat ik nu moet doen, want het is al bijna een maand geleden. Mijn zus zegt dat ik eens naar de dokter moet, maar dat vind ik een beetje overdreven.

Iemand ideeën wat het kan zijn, en of ik er wat aan kan doen?

Dani

Re: Pijn na rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:28

Het advies van je zus opvolgen en naar de dokter gaan. Er is niets overdrevens aan als jij bijna met tranen van pijn zit, na een maand. Dat is echt te lang voor een simpele blauwe plek of zo, dan is er iets meer aan de hand.

Die huisartsen zíjn er voor dit soort dingen; je overdrijft pas als je komt met 'ik ben een dag verkouden'. Met iets als dit écht niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:14

[PP] > [MW]

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:55

DaniBanani schreef:
Het advies van je zus opvolgen en naar de dokter gaan. Er is niets overdrevens aan als jij bijna met tranen van pijn zit, na een maand. Dat is echt te lang voor een simpele blauwe plek of zo, dan is er iets meer aan de hand.

Die huisartsen zíjn er voor dit soort dingen; je overdrijft pas als je komt met 'ik ben een dag verkouden'. Met iets als dit écht niet.

idd eens met wat dani zegt... normaal zou ik inderdaad zeggen, even doorbijten maar dit klinkt heftig en duurt veel te lang

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 08:11

Ik ben een keer met skeeleren heel hard op mijn stuitje gevallen en heb hier ook echt heel lang last van gehad. De eerste weken kon ik ook amper zitten, was echt een ramp. Mij werd van alle kanten verteld dat een huisarts er toch niks aan kan doen, zelfs al zou je stuitje gebroken zijn. Ik weet niet of dit waar is, maar het was voor mij voldoende om niet te gaan. Inmiddels heb ik er niet echt last meer van. Af en toe als ik op de fiets stap nog even.

Maar jij bent niet hard gevallen ofzo, dus vind ik het wel een beetje raar dat je zo'n last hebt...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 08:47

Ik denk dat je inderdaad het beste langs de dokter kunt gaan. Want dit is wel heel lang aanhoudend..

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 08:50

en ben je al geweest?

Women

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 08:55

Ga gewoon even bij dokter langs, kunt met zulke klachten beter een keer te vaak als te weinig... Het is wel je rug en die moet nog een heel leven lang mee.