Geen regelmaat, geen doen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyM

Geen regelmaat, geen doen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 09:51

Zijn er hier meer mensen die zich helemaal waardeloos voelen als de dagelijkse regelmaat een weekje wegvalt?

Ik heb dat heel vaak. Deze week weer. Nu is mijn zoontje een week bij zijn vader en dan heb ik veel minder regelmaat en dan ga ik me altijd een beetje down en heel erg moe voelen. En zelfs af en toe dat ik me er gewoon ziek van voel. Heb dat ook een tijdje gehad toen ik geen werk had.

Ben benieuwd of er meer mensen last van hebben of dat het aan mij ligt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:07

Ik heb 3 jaar fulltime gewerkt, gewoon van 8 tot half 5 en vond die regelmaat heerlijk! Daarna ben ik gaan studeren, weg regelmaat.. En dat was voor mij het moeilijkst aan die overstap!
De ene dag om half 9 naar school, dan weer om half 12 pas, dan weer 2 uurtjes heen, dan weer een hele dag.. Het paardrijden moest er steeds maar ergerns tussendoor. Dan ben je ook nog een bijbaan nodig, doordat je geen regelmatig rooster hebt plan je je werk ook per week in..

En weet je wat het ergste is? Toen ik fulltime werkte en als ik dan 1 dag vrij was deed ik op die ene dag enorm veel! Mijn hele huis aan kant, de stad in, paardrijden.. Alles wat ik moest doen deed ik op die ene dag.. En nu.. Ben veel bij huis, aangezien je als student niet zo veel heen hoeft, maar soms heb ik dagen dat ik geen ene reet uitvoer.. Gewoon omdat je weet dat er morgen weer zo'n dag is.. Heel irritant! :P

Dus ja, ben blij als ik straks weer gewoon volledig werk en weer lekker regelmaat erin heb.. :j

AlexandraM

Re: Geen regelmaat, geen doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:26

ik heb dr geen last van, heb eerlijk gezegt nu ook geen regelmaat, ik ben afgekeurd werk dus niet en enige dat ik dagelijks MOET doen zijn al mn diertjes verzorgen en de paardjes.

Ik heb wel meer te doen maar dit is de enige regelmaat en zelfs dat nog niet, ik ga meestal voor 3 uur omdat ik liever alleen ben maar heb geen vaste tijd

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:27

heel herkenbaar. in vakanties ben ik echt a-productief en hondsmoe.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:20

benangelique schreef:
heel herkenbaar. in vakanties ben ik echt a-productief en hondsmoe.

Hier nog 1 en ik doe geen flikker, maar dan ook echt niets! Bah, wat baal ik daarvan. Heb nu bijna 2 weken vrij achter de rug en ben blij als ik weer kan gaan werken.
Heb niet eens zoveel gereden als ik had gewild, wilde mijn huis echt een enorm grote beurt geven en ik stel maar uit en uit.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:36

en het stomme is; dan ben je weer aan het werk en pak je gerust 's avonds of in het weekend je huis grondig aan...

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:40

Jeps, terwijl je dan eigenlijk lekker op de bank zou moeten zitten, of bokken of....

Moet zeggen dat dit topic wel een schop onder mijn hol is, ga zo naar boven om de katerkamer schoon te maken. En dan ook écht schoon :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:52

benangelique schreef:
en het stomme is; dan ben je weer aan het werk en pak je gerust 's avonds of in het weekend je huis grondig aan...

Toen ik stageliep deed ik vaak voordat ik wegging 's morgens nog vanalles! Was opruimen, afwasmachine inpakken en aanzetten, opruimen.. En nu.. Vandaag nog geen zak gedaan.. Ben dan ook ernstig aan het SOGgen :+

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:54

Ik heb het meeste energie en discipline als ik goede regelmaat heb 8-)

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 12:44

Ik heb er ook last van, ben gestopt op mijn stage plek omdat daar te weinig begeleidingsmogelijkheden waren, mag dinsdag beginnen op nieuwe stage.
In tussentijd heb ik wel 3 weken thuis gezeten ( inclusief 1 week vakantie )
Maar ik ben me toch lui... pff.. wordt gewoon gek van mezelf :o
Stel alles uit, heb op een dag echt verrekt veel te doen, maar kan me niet een concentreren en ik doe het gewoon niet.
Waarom zou ik het nu gaan doen, als ik morgen nog zo'n dag heb? :')

Blegh... zal blij zijn dat ik volgende week weer regelmaat heb :o

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 12:48

Ik word juist gek van regelmaat :P vind het heerlijk om af en toe eens een dag te hebben waarop ik denk, wat zal ik eens gaan doen? Vind het dan ook heerlijk om op vakantie te gaan want bij een vrije dag doe ik alsnog altijd wat dingen die dagelijks terug komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 15:05

Ik heb echt regelmaat nodig anders gaat het mis.. Deze week vielen er zó veel lessen uit dat ik laat begon en vroeg uit was (klinkt raar huh :') ) En ik merk gewoon dat ik thuis niks aan school doe omdat ik geen regelmaat heb en tja, dan gaat het niet goed met m'n cijfers. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 15:36

herkenbaar hoor!
Ookal werk ik onregelmatig,ik moet wél regelmaat hebben dát ik werk.
Als ik wekenlang thuis zit komt er niets uit mijn handen.
Terwijl ik,als ik late dienst heb(van 3 tot 11, vertrek dan om 1330)rustig voor die tijd het huis schoonmaak...

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 18:08

Toch veel mensen met hetzelfde probleem, zal ook blij zijn als volgende week weer alles normaal is :D

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:30

Ja, ik heb er ook last van! Momenteel werk ik niet fulltime, maar ik zal blij zijn als dat wel weer zo is. Ik ben echt geneigd om na werk op de bank te ploffen en dan niet meer op te staan. Terwijl ik als ik werk na werktijd nog hyperactief ben, dan ga ik nog paardrijden, eten, beetje opruimen enz. Ik denk dat het normaal is, dat er best veel mensen last van hebben.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:35

Pff hier nog zo iemand :=

Zit inmiddels 4 weken thuis met een gekneusde voet (met waarschijnlijk nog wat meer aan de hand maar dat hoort ik volgende week) met waarschijnlijk nog wat weekjes thuis zitten in aantocht en ik ben LUI...!!

Heb een compleet omgekeerd dag en nachtritme ( tot 2 uur snachts tv kijken en tot 12 uur slapen) en mag dus ook maar minimaal bewegen dus hang maar de hele dag voor de tv of pc. Probeer wel wat te doen af en toe, beetje was vouwen en strijken of de vaatwasser in en uit ruimen.

Maar wat zal ik BLIJ zijn als ik weer aan het werk mag :))

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:01

Ik werk onregelmatig en vind het heerlijk, ik zou juist niet met ''standaard'' dagen kunnen leven.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:12

19LindA83 schreef:
Ik werk onregelmatig en vind het heerlijk, ik zou juist niet met ''standaard'' dagen kunnen leven.

nou ik vind het niet zo heel heerlijk. de ene week moet ik om 7 uur beginnen tot half 4, en de week daarna half 4 beginnen tot half 12 's nachts. ik kan er maar niet aan wennen.
en soms ook nog gebroken weken. dan werk ik 2 dagen tot half 12 's nachts, enm oet ik de volgende dag weer om half 11 's avonds beginnen. dan ben ik echt gebroken aan het eind van de dag.
nee doe mij maar lekker regelmaat in het leven :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:14

Ik vind die regelmaat zo verschrikkelijk. Ik werk nu iedere dag van half 10 tot half 5 en dan naar huis, boodschappen doen op de weg terug, koken, eten, afwassen, internet/boek slapen. Wal-ge-lijk. En dan in het weekeind verplicht schoonmaken en opruimen enzo. Nee, niets voor mij.