pijnlijke eierstokken door rugpijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

pijnlijke eierstokken door rugpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 11:12

in mijn vriend zijn bed heb ik nog nooit zo goed geslapen als in het mijne,
en het duurde dan ook niet lang eer ik lichte rugpijn kreeg tegen de ochtend in zijn bed.

de laatste 2 maanden voel ik tegen de ochtend toe ergens ook mijn eierstokken(alle,ik veronderstel dat die het zijn,ik heb niet veel last van mijn maandstonden,maar als ik buikpijn heb,is het ongeveer hetzelfde gevoel,zo een licht stekend gevoel in mijn eierstokken)

en nu vroeg ik me af of er een link kan zijn tussen die rugpijn en die 'stekende eierstokken'?

want eens ik uit bed ben gaat zowel de rugpijn als de eierstokpijn gelijk over,ook is het compleet schommelend,de ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer.

iemand die ooit al zijn eierstokken voelde door rugpijn?

xtostarlight

Re: pijnlijke eierstokken door rugpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 11:14

Ik denk dat je het best even naar de huisarts kan gaan, maar ik denk eerder dat je rugpijn komt door eventuele andere interne problemen (zoals je eierstokken).

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:53

Andersom heb ik er wel van gehoord, dus dat er iets met je eierstokken aan de hand is (dit kan ook gewoon je eisprong zijn) en je dan rugpijn krijgt (omdat die zenuwen met elkaar verbonden zijn, je krijgt dan `referred pain`. ).

Dus ik neem aan dat `referred pain´ andersom ook best zou kunnen.

Het gaat dan om LAGE rugpijn neem ik aan?

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:06

Ik heb er s ochtend ook last van. Nou ja van lage rugpijn dan. Ik kan ook nooit 's ochtends tot 12 uur op bed blijven liggen ivm mijn rug. Heb ook al jaren rugklachten, maar het is s' ochtends beter geworden sinds ik een ander bed heb. Ik denk dus dat het bed van je vriend niet helemaal goed is voor je rug.

Anders ook ff naar de dokter om te kijken of er een verband is.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:53

Denk ook dat het eerder andersom is, dat je rugpijn veroorzaakt wordt door je eierstokken. Ik zou even langs de huisarts gaan...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:56

Ik zou ook even langs de huisarts gaan, evt vragen om een soa test , vaak komt rugpijn van een probleem in het bekkengebied, kan dus ook idd van de eierstokken zijn.

Als jij een menstruatiepijn-achtige pijn hebt, dan zou ik zeker even eea laten uitsluiten!