Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

omdat ik blijf lopen met de klachten voor carpale tunnelsyndroom.. Kan er zelf dus nog niet echt over mee praten. Maar vind het wel interesant om te lezen hoe de een het mee maakt. Zo zie je dat het bij de 1 anders weer is dan bij de ander.
_zwikkie_ schreef:Wat gaan ze er trouwens aan doen dan als je er geopereerd aan wordt?iets waar ik nog niet bij heb stilgestaan
femmefatale1 schreef:_zwikkie_ schreef:Wat gaan ze er trouwens aan doen dan als je er geopereerd aan wordt?iets waar ik nog niet bij heb stilgestaan
Je zenuwen lopen op een bepaalde plaats door je pols naar je hand..
Dat gedeelte is te nauw waardoor het op je zenuwen drukt.
Door die 'tunnel' (waar de zenuwen doorheen lopen) iets ruimer te maken is het probleem opgelost..
TheMagicLine schreef:ik ben er ooit aan geopereerd, in 2005, ik had er al jaren flink last van, polsspalken hielpen niet, injecties heb ik nooit gehad, liet veel vallen uit mijn rechterhand, doof gevoel, tintelingen enz, ik ben destijds ochtends opgenomen voor een dagopname, verdoofd in mijn oksel, daarna naar de operatiekamer en daar ben je helemaal bij kennis tijdens de operatie, je hebt door de verdoving absoluut geen gevoel in je rechterarm, na de OK moet je een aantal uren blijven, en als alles goed is mag je naar huis met een mitella, na een dag of tien haalt de huisarts de hechtingen er uit, de eerste 6 weken moet je uitkijken met belasten van de geopereerde hand. wat ik wel enorm vervelend vond was dat ik enorm moest plassen tijdens de operatie .... en dat kan dan niet he....
ik heb het destijds gekregen door een slechte computer-werkplek op mijn werk (beroepsziekte)
operatie heeft wel geholpen... maar af en toe heb ik er nog steeds last van, vooral bij koud weer../ maar de geleiding van de zenuw (nervus radialis) is wel goed verbeterd
vorige week geopereerd aan mijn kaak... stuk uit mijn kaakbot verwijderd... en dat vond ik vele malen erger... voorlopig kan ik niet meer praten haha maar wel schrijven...
gert jan

jesito schreef:Dat zou je ook eens een injectie kunnen proberen, moet je verwijzing vragen aan een neuroloog die kan je verder helpen.
De eerste keer heeft een injectie bij mij goed geholpen, maar nu dus niet meer.
Zeker als je zoveel last hebt zou ik het na laten kijken.