Via via via (je kent het wel) ben ik op de site van VirtuaGym terechtgekomen. Heb me aangemeld, en ga proberen op deze manier wat af te vallen en meer te bewegen. Het klikt allemaal erg leuk in ieder geval.
Ik heb net de fittest gedaan.. pfffff dan merk je pas hoe slecht ie is.. Je kan daarna je doel stellen (afvallen, conditie) en hoe vaak je wilt trainen. Voor mij betekend dat dat ik morgen een aantal krachtoefeningen moet doen en een cardio naar keuze (gedurende 30 min.) moet doen. In mijn geval dus de roeitrainer.
Ik ben net ook lid geworden, de fitnesstest gedaan en heb een leeftijd van 12 Ben zelf 14, dus lijkt me niet slecht Maar verder vind ik de site er leuk uitzien, en heb ook nog geen addertjes gevonden
Ik ben 3 jaar ouder dan ik werkelijk ben. Ik heb t fitplan ook gemaakt. Wel jammer dat er niet bij staat wat voor cardio je kunt doen en hoe je de cooling down moet doen...
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-09 14:04
Ik heb een nieuwe groep aangemaakt... de pennymeisjes Worden jullie ook lid?
De vraag over de cooling down heb ik trouwens op het forum gesteld.. antwoord laat ik je weten.
Ik heb jullie gevonden! Heb me net aangemeld en heb een fitleeftijd van 14, ben zelf 16. Ik snap niet waarom dat goed is, maar oke En die 30 minuten cardio, wat moet je daar dan mee? Vind t ook jammer dat je niet aan kan kruisen dat je én wil afvallen én sterker wil worden. Want ik wil meer controle over mn lichaam (dus sterker worden) voor bij het rijden, maar tegelijkertijd ook afvallen.
Het is een betaversie.. Dit kun je dus aangeven op het 'forum' (die groepen zeg maar, en dan de onderste groep). Wie weet doen ze er wat mee!
Henri3kjuH
Geplaatst: 27-10-09 17:49
Ik heb me net even aangemeld en die test gedaan, ik was 1jaar jonger . Nu even verder kijken hoe het allemaal werkt, het lijkt me in ieder geval enorm leuk