Donkere kringen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Donkere kringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 21:16

Heb even gezocht ik vind niet direct een topic erover, ik ben aan het denken om de chanel eye cream te kopen voor donkere kringen. Maar gaat zoiets me echt helpen voor ik veel te veel geld ertegen aan gooi. Van de ene kant hoor ik goeie ervaringen met donkere kringen en oogcreme, maar ook slechte.

Wat is jullie ervaring en hebben jullie een aanrader.

En de kringen zijn ontstaan door slechte voeding en slaap ook slecht maar kan ik momenteel niks aan veranderen. En het begint echt schaamtelijk donker te worden dat er echt iets aan gedaan moet worden. Voor ik ontvoerd word en als panda in de zoo opgesloten word.

Bienotje

Re: Donkere kringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:28

Clarins heeft ook een contour gel voor donkere kringen, maar ook daarvan weet ik niet of die daadwerkelijk ook resultaat geeft (momenteel een proefje ervan thuis maar meer ook niet).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 21:29

Dankje, ga zeker morgen is naar dat merk kijken.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:33

Is echt een vetvrije gel, maar wel weer even ruim 30 euro (dan ben je ook vast voorbereidt qua prijs :) )

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:38

Ik heb altijd een gekleurde dagcreme onder mn ogen, en de rest met gewone (beetje door elkaar mengen).
Mijn donkere kringen komen door een koemelkallergie, misschien zou je daar eens naar kunnen kijken...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 21:47

Ik gebruik nu dubbele portie concealer en erover foundation en het is nog enorm zichtbaar. Zal even foto zoeken

Afbeelding

dus komt er nog altijd hard door ;(

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:44

Ik heb een erg prettige concealer van lancaster.
Wat ik altijd doe is hem 1 a 2 tinten lichter dan mijn huidskleur nemen en daarna evt afpoederen.
De concealer is niet goedkoop 30,- maar hij werkt super!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:10

katiavl schreef:
En de kringen zijn ontstaan door slechte voeding en slaap ook slecht maar kan ik momenteel niks aan veranderen.

donkere kringen ontstaan door teveel aan gifstoffen in je lijf, wat je wel kan doen is veel water drinken, liefst spa blauw of ander gezuiverd water en een beetje om je voeding denken, wat meer fruite en groente.
Water doet wonderen echt, kan geen smeerseltje tegenop.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:36

Gebruik je ook eerst nog een corrector voordat je de concealer opbrengt?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 13:26

garny95 schreef:
katiavl schreef:
En de kringen zijn ontstaan door slechte voeding en slaap ook slecht maar kan ik momenteel niks aan veranderen.

donkere kringen ontstaan door teveel aan gifstoffen in je lijf, wat je wel kan doen is veel water drinken, liefst spa blauw of ander gezuiverd water en een beetje om je voeding denken, wat meer fruite en groente.
Water doet wonderen echt, kan geen smeerseltje tegenop.

Ik heb momenteel voedingstekort, maar drink inderdaad te weinig. Dus vanaf vandaag extra op letten weer een reden om door te zetten

Bienotje jep, had zaterdag een afspraak met een make up artiste en die heeft het eronder en twee keer erop gedaan :')

_Marianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 20:51

Heb je al eens de touche d'eclat van Yves Saint laurent geprobeerd? Is ook bedoeld om donkere kringen en wallen te camoufleren en het werkt behoorlijk goed, maar zo dikwijls gebruik ik hem niet. Gemakkelijk penseeltje om aan te brengen, jammergenoeg is de prijs er ook naar en kost die ook al gauw rond de €30.
Voor de rest gezond eten en drinken en voldoende slapen vermindert het misschien ook al.

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:20

Touche Elcat van Yves is idd erg goed. Je hebt van elk merk wel iets tegen donkere kringen maar idd niet alles helpt. (Ik werk zelf voor Dior, Estee Lauder, Lancome, Clinique en Clarins)
Van Dior hebben ze een goede camouflage stik en goede oogcreme tegen donkere kringen. Ik zou gewoon even naar de winkel gaan en vragen welke voor jou goed is, en vragen of je het even kan proberen gewoon 2 of 3 dagen voordat je zoveel uitgeeft ;)

(Ik heb zelf ook donkere kringen. Heb Lancaster Aquamilk oogcreme gebruikt werkte erg goed) Heb nu Estee Lauder oogcreme, HydraCare ook wel goed maar niet voor donkere kringen. Verder gebruik ik camouflage stick en poeder en foudation (Wel allemaal Nude dus natuurlijk en niet overdreven) en werkt goed.

su6!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 10:45

Topic is al wat ouder, maar TS heb je al wat gevonden?
Dit kon ik niet vinden in je topic. Ben zelf ook een beetje op zoek naar de oplossing, camouflage stick, ook die Touche ... werkt niet.
Water drink ik, eet gezond. Sport, ben veel buiten, slapen.. tja altijd licht daar kan ik niets aan doen. Soms lijkt het net alsof ik uit het spookhuis van de kermis kom.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 10:48

ik gebruik de estee lauder oogcreme. advanced night repair heet het geloof ik. verder gebruik ik concealer van estee lauder (double wear). dekt bij mij beter dan de touche éclat. van estee ben ik minder nodig omdt het beter dekt.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 11:24

je hebt ook lichtvangende make up, werkt het tegenovergestelde van coversticks. die zorgen juist dat iets geen licht meer vangt, zoals een pukkel waardoor het wegvalt in je gelaat. Deze zorgt ervoor dat het juist licht pakt waardoor donkere plekken lichter worden!! Bij de Duglass enz. kunnen ze je er goed over adviseren :D

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 01:34

Ik heb ook van alles geprobeerd, en eerlijk gezegd vind ik de So Clear coverstick van miss sporty nog het beste werken, zo'n beetje de goedkoopste van allemaal denk ik... Ik heb de lichtste tint, hij dekt goed, blijft goed zitten en klontert niet samen in de lijntjes rond m'n ogen.

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:09

ik volg dit even.. Heb ook last van donkere kringen en begin me er toch aardig aan te irriteren, maar gezien ik nooit iets anders gebruik dan oogpotlood en mascara, zou ik niet weten wat ik moet kopen :D