Moxa sticks ervaring gevraagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Moxa sticks ervaring gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 15:03

Wie heeft er ervaring met Moxa sticks,werk jij er zelf mee of heb je een behandeling ondergaan.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 23:27

Dat zijn toch die kruiden die je op de huid legt en dan aan moet steken?

Accupuncturist gebruikt het vaak. Voelt heel appart, vooral op het moment dat ze heet en weer uitgedrukt worden.

Weet eigenlijk niet eens precies waarvoor het helpt :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 08:54

Ik weet wel waar je het voor kan gebruiken,maar ik ben op zoek naar iets waar in staat hoe je het precies gebruikt en welke energiepunten je moet gebruiken.Er is geen boek of niks over te vinden helaas, en ik wil het in mijn praktijk gaan toepassen.Het is niet moeilijk dat weet ik, maar ik wil meer weten.

Nimue

Re: Moxa sticks ervaring gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 10:42

Mijn shiatsu-therapeute gebruikt het soms bij mij. Ze heeft mij een keer sticks mee naar huis gegeven en de punten op mijn been aangetekend die ik moest verwarmen. Ik weet niet wat voor opleiding je hebt gedaan, maar ik denk dat je om dit toe te passen sowieso uitgebreide kennis moet hebben van de energiepunten (dus accupunctuur of shiatsu ofzo).

Of het echt hielp weet ik niet, ik doe 1000 dingen tegelijk om me zo goed mogelijk te voelen, waardoor het haast niet in te schatten is wat één ding nou precies doet.