Saunacomplex de Zwaluwhoeve, ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saarie

Saunacomplex de Zwaluwhoeve, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 12:37

Hoi!
Komende dinsdag gaan mijn lief en ik *gratis hiep hoi* een dagje naar de Zwaluwhoeve.
Nou hoor ik er wat wisselende berichten over en vroeg me af wat jullie ervaringen zijn. Is het wat? Ik kan me er niet echt een buil aan vallen want we zijn allebei gratis. Hebben de uitgebreide 3-gangenlunch geboekt ipv het buffet (en dat betaald mijn papa :D)
We gaan op een doordeweekse dag dus dan zou de drukte ook mee moeten vallen.

Dus, is het wat? Of is het helemaal niks?
Het is voor ons allebei de eerste keer sauna trouwens, dus verwachtingen hebben we niet.

Bedankt alvast!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 12:41

Ik vind het er heerlijk! Alles netjes verzorgt en over het algemeen erg behulpzame medewerkers. Ook het eten is er goed. Wat voor dag ga je? Want ook door de week kan het er nog flink druk zijn ;) Maar ik zou zeggen: Geniet ervan ;)

saarie

Re: Saunacomplex de Zwaluwhoeve, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 13:29

Bedankt voor je reactie! We gaan komende dinsdag dus ;) de 27e. Ik heb vandaag en morgen tentamens dus een beetje ontspanning kan ik wel gebruiken!

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:32

heerlijk!! ben er laatst met mijn huisgenootje heen geweest en was echt een verademing. prachtige faciliteiten, zowel binnen als buiten. zeker een aanrader.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:36

Het is een heerlijke sauna. Ruim en ze hebben veel faciliteiten. Ik weet niet of ze nog een vrouwen dag hebben, maar deze was altijd op dinsdag. Misschien is het verstandig om dat even na te vragen. Heb net wel nog even op de site gekeken, maar kon het niet vinden.

Geniet er iig van!

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:37

Mijn hubbie en ik gaan ook regelmatig een dagje naar de Zwaluwhoeve. Wij vinden het een hele mooie sauna ondanks dat hij zo groot is. Het eten is er goed en personeel heel vriendelijk. Ik zou zeggen heel veel plezier en geniet er van.

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:39

Leandra schreef:
Het is een heerlijke sauna. Ruim en ze hebben veel faciliteiten. Ik weet niet of ze nog een vrouwen dag hebben, maar deze was altijd op dinsdag. Misschien is het verstandig om dat even na te vragen. Heb net wel nog even op de site gekeken, maar kon het niet vinden.

Geniet er iig van!

De eerste en de derde dinsdag zijn het badkleding dagen. Speciale vrouwendagen hebben ze niet meer.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:40

ze hebben wel bikinidagen geloof ik, maar voor zover ik weet geen echte vrouwendagen. heb de hele site uitgeplozen voor mijn bezoekje aan de zwaluwhoeve afgelopen augustus :P

maar we hebben echt super genoten! de medewerkers zijn super vriendelijk en professioneel, en altijd heel behulpzaam. alles wordt je goed uitgelegd, bijvoorbeeld wat je beter wel en niet kunt doen bij je eerste keer in de sauna. hoe je moet opbouwen enzo.

in het begin vonden we het wel een beetje spannend om in ons blote kont te lopen. en ik durfde ook niet echt vrijuit te zwemmen (straks zit je per ongeluk met een voet in iemands ehhh :=), maar na een uurtje ben je daaraan gewend en zou je gewoon bijna nudist worden :P

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:48

Ik wist het niet zeker. Vroeger hadden ze die namelijk wel.

Heel veel plezier!

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:37

Bedankt voor alle reacties! Ik ben erg benieuwd en heb er ook superveel zin in :D
Tja in mijn blootje rondlopen dat zal even wennen moeten zijn...
Ik ben model en dan leer je je preutsheid snel af, met omkleden achter de schermen enzo... Maar helemaal naakt? Brrr :P