Kan niet wakker blijven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Kan niet wakker blijven..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 07:03

Weet niet of het hier staat sorry hier voor..

ik heb iets heel vervelends..
Ik kijk graag films en me vriend ook meestal zetten we een film aan rond een uur of 9.
Dan ben ik ook niet moe ofzo maar het is heel apart want ik kijk automatische rond 10e op de klok.
En dan zak ik in 1x helemaal in...

Krijg moeten met ogen open houden, val steeds weg (in slaap).

Ik word hiet zo .... ziek van!
ik krijg er ook worden door met me vriend want die geloofd niet dat ik me best doe om wakker te blijven..
Wat nu?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:04

Dan val jij nog laat in slaap ik meestal al veel eerder, is echt irritant maar je doet er niks aan.

Somebitch

Re: Kan niet wakker blijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:06

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:11

Tja.. oplossing.. de film eerder aanzetten. ;)
Wat stom trouwens dat je vriend denkt dat je niet je best doet om wakker te blijven.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:14

Ik heb precies hetzelfde hoor. :D
Mijn vriend vindt het altijd wel vermakelijk als ik halverwege de film in slaap val. En ik baal dan altijd omdat ik het einde weer eens gemist heb.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:15

Bij mij gaat ook rond 10u het licht uit :+ Vooral nu het zo koud en donker is

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:15

Je bent niet de enige hoor want ik hebdaar ook erg veel last van.
Ga je een film kijken maar nooit het einde natuurlijk want voordat die is begonnen lig je alweer te slapen.
Iets waar je weinig aan kan doen het zit in je.
Vroeger aanzetten is ook geenoptie ben ik wel aangekomen want dan donder ik alsnog in slaap.
Wat je het beste kan doen is twee keer de film even stop zetten en even wat gaan doen.
Even wat drinken pakken of een lekker hapje en zodra je voelt dat je weer weg begint te zakken weer iets gaan doen.
Zo sleep ik me meestal door de film heen....
Succes.

Je bent niet de enige met dit probleem..

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:30

whahah ik heb net een topic aangemaakt dat ik niet kan slapen , als ik jou nou wat van mij energie geef kan ik snachts lekker slapen en kan jij savonds je filmpje zien :Y)

hihih kon dat maar O:)

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:35

Wat voor mijn vriend nog wel werkt (die heeft daar ook wel eens last van) is niet op de bank gaan zitten, want daar zak je lekker in, lekker knus met zn tweetjes zorgt ook voor warmte.
Maar op bijv. een bureaustoel of eetkamerstoel, en lekker koud drinken wil hem ook nog wel eens wakker houden :j

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:40

maar dat is niet echt gezellig loesje :P

ik doe als ik moe wordt altijd even de film stopzetten en roken. zeker rond deze tijd is dat goed, want van die ijzige kou op het balkon blijf ik wel wakker :P

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:43

haha, en dat zou ik nou niet gezellig vinden, gelukkig rookt mijn vriend niet, maar men.. daar zou ik me aan kunnen storen, halverwege de film op pauze -O-

Sja het is het één of het ander hoor! als het vriendje van de TS het storend vind dat ze geen film af kan kijken, kan dit misschien een oplossing zijn :j

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:24

ja daar heb je ook weer gelijk in... mijn vriend rookt ook niet idd, maar hij pakt dan even de laptop. gevolg is alleen dat als ik terugkom en vraag "kannie weer" dat hij zegt "jaahaa" en vervolgens achter zn laptop blijft zitten :+
wij zijn zooo gezellig joh :')

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:25

Heel herkenbaar, ik heb hier ook al een paar jaar last van, hoe leuk de film ook is. Zelfs Friends (20 min.) zie ik vaak niet tot het einde omdat ik voor die tijd al in slaap gevallen ben. Als ik met iemand anders film kijk heb ik het ook af en toe, ik probeer dan echt mijn best te doen maar op een gegeven moment worden mijn ogen zo zwaar omdat het bijv. warm is, ik lekker lig op de bank, enz. Ik vind slapen ook zo lekker om te doen dus dan wordt het helemaal lastig :D! Met mijn scharrel-persoon heb ik er tot nu toe geen last van, terwijl we vaak pas wat later de film op zetten. Misschien voel ik me daar nog niet genoeg thuis ofzo.. ;)

Tussendoor een keer opstaan en lichamelijk even weer actief worden of met elkaar kletsen scheelt bij mij wel, die hersens weer aan het werk zetten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:11