Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
) Een pedicure kan daarbij echt een uitkomst zijn!! Kentaro schreef:Uiteraard huisarts!
Zolang er wondvocht uit blijft komen, moet je zorgen dat het wondje niet dicht gaat!!
Wat kan helpen is goed (koud) nat verband er omheen doen! (dit verzacht ook aanzienlijk!) Dit dan een paar keer per dag verschonen
Je hebt grote kans dat je je nagel gaat verliezen.
Deze kan op een nette manier weer terug komen, maar het kan ook problemen geven (weet ik helaas uit ervaring) Een pedicure kan daarbij echt een uitkomst zijn!!
alleen hele nagelriem is verdwenen (is een halve centimeter los vel met vocht eronder) dus ik vraag me af of die nagel uberhaupt nog terug komt?Xyris schreef:Kentaro schreef:Uiteraard huisarts!
Zolang er wondvocht uit blijft komen, moet je zorgen dat het wondje niet dicht gaat!!
Wat kan helpen is goed (koud) nat verband er omheen doen! (dit verzacht ook aanzienlijk!) Dit dan een paar keer per dag verschonen
Je hebt grote kans dat je je nagel gaat verliezen.
Deze kan op een nette manier weer terug komen, maar het kan ook problemen geven (weet ik helaas uit ervaring) Een pedicure kan daarbij echt een uitkomst zijn!!
Thanks, pedicure komt er sowieso bij komenalleen hele nagelriem is verdwenen (is een halve centimeter los vel met vocht eronder) dus ik vraag me af of die nagel uberhaupt nog terug komt?
Vjesta, heb toevallig net soda gehaald, ik zal wel met lauw water doen (ijskoud lijkt me ook niet goed) kan het ook wat koelen.
Ukelele, sorry *blush*
Kentaro, verbandje, ja.. heb er zegmaar een drukvrband omheen gelegd met veel betadine zodat het vocht eruit geduwt wordt, wondje zal niet dicht gaan want het zit op een stukje dode huid en bij de minste geringste beweging springt het weer over, ik bel morgen huisarts even, als het over het weekend niet beter gaat zal ik di-dag even bij de arts langs gaan (als het heel erg wordt ga ik wel naar het ziekenhuis ofzo)
Morgen ook andere schoenen aan als het even lukt want mijn huidige zijn lek >.< zal de ontsteking wel door ontstaan zijn.....