Vorige winter heb ik waarschijnlijk pfeiffer gehad. Verschrikkelijk moe geweest, kon van 8 uur 's avonds tot 12 uur 's middags slapen en was dan nog doodmoe.
De zomer maanden eigenlijk geen last meer gehad. Toen kwam het nieuws dat m'n opa kanker had. Alles was toen heel onzeker en ben in die maanden echt heel onrustig geweest. Ondertussen is ie gelukkig 'schoon' verklaard. Toen liep alles weer lekker, werd mn 27 jarige pony kreupel bleef onduidelijk waar het nu vandaan kwam en het kwam ook een paar keer terug. Heb me daar echt vreselijk over gevoeld. Ik wist niet wat er was en wat ik het beste kon doen, stappen, of toch in de wei laten maar uiteindelijk bleek het een overbelasting te zijn en dat is gelukkig ook weer helemaal goed gekomen. Toen ben ik van een 3 jarige afgevallen, plat op mn rug geland. Rug zwaar gekneusd. zucht. Is alweer ongeveer 3 maanden geleden maar begin er nu weer last van te krijgen. Toen hadden 2 vriendinnen van me echt heel veel problemen. Wou ze helpen. Maar hoe???? Zo kwam die vermoeidheid langzaamaan steeds terug. En sinds een paar weken is het weer net zo erg als vorige winter. Nu komt er ook nog eens bij dat mn andere paardje kreupel is
Het is op het moment allemaal een beetje veel en wil op sommige momenten even alleen zijn. Dan zeg je dat tegen de mensen om je heen. Ze weten ook waar ik mee zit. En dan gaan ze doorvragen... Terwijl ik echt 10 keer zeg laat me maar even. En dan reageer ik opeens heel bot... is niet de bedoeling maar dat gebeurd gewoon...en dan zijn ze weer beledigd. Ben nu ook echt verschrikkelijk moe maar ja...of ik nu ga slapen of over een uur.. moe blijf ik toch... maar goed ga zo toch maar eens naar bed.
Sorry moest het ff van me afschrijven...