Ik wil dit even van me afschrijven wat er vandaag allemaal is gebeurt...
Wat een hele normale zaterdag leek te worden, is in iets heel anders verandert.
Rond 7 uur komt in een keer mijn vader mijn kamer binnen gestrompeld en vraagt of ik de dokter wil bellen, ik met mijn slaperige kop mijn bed uit en naar mijn ouders slaapkamer (mijn moeder was op dat moment niet thuis) mijn vader was helemaal in paniek omdat hij zijn arm niet meer kon bewegen, en pijn had op de borst.
Ik wist niet wat ik moest doen en ging vlug naar een van mijn broers kamer, ik vroeg aan hem of hij toevallig de dokter wilde bellen, maar hij werd chagerijnig en gooide de deur voor mijn neus dicht, en mijn vader riep dat ik de ambulance wilde bellen, dus ik ging naar mijn andere broer, die heeft dokter gebeld, en dokter de ambulance.
Na 10 minuten stond de ambulance op de stoep, het was zo akelig allemaal omdat papa alleen maar moest overgeven (waar ik dus helemaal niet tegen kan) dus ik was maar in de keuken gebleven, na een tijdje hebben ze papa naar beneden geholpen en op de brancard gelegd, ik heb heel snel spullen bij elkaar geraapt om aan diegene te geven die mee zou gaan, maar iedereen moest werken dus moest ik mee.
Met sirenes naar het ziekenhuis, en daar sta je dan op de Eerste hulp, ze vroegen of ik bij mijn vader wilde blijven, dus ik mocht daar gaan zitten. Mijn vader zat helemaal vol met van die hartapparaten. en hij moest alleen maar overgeven, dus ik heb de hele tijd de andere kant op zitten kijken.
Na een tijd ging hij naar de intensive care, en moest ik in een kamer wachten. Ze vroegen of ik iemand wilde bellen die naar mij toe wilde komen, dus ik had mijn zus gebeld die bij haar vriend was, en die kwam na een tijdje. Ik was zo moe en zo bezorgd, dat ik moest huilen en ik kon er gewoon even niet meer tegen. Ze hebben heel veel onderzoeken gedaan, maar er kwam niet echt iets uit dus nu gaan ze nog een paar dagen verder onderzoeken, wat er nu mis is gegaan...
Dankjewel, voor het lezen.
sorry als het verkeerd staat.
Laatst bijgewerkt door Aprilsgatje op 17-10-09 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt