Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HindaFree schreef:dit omdat ik nacht diensten en heb veel aan me kop (prive) ik slaap dus niet tot nouwenlijks iedereen en alles lijd eronder loop al 3 maanden zo rond..
HindaFree schreef:met dat spul erin heb je ook zo iets te koop bij kruidvat schijnd... dit omdat ik nacht diensten en heb veel aan me kop (prive) ik slaap dus niet tot nouwenlijks iedereen en alles lijd eronder loop al 3 maanden zo rond..
HindaFree schreef:met dat spul erin heb je ook zo iets te koop bij kruidvat schijnd... dit omdat ik nacht diensten en heb veel aan me kop (prive) ik slaap dus niet tot nouwenlijks iedereen en alles lijd eronder loop al 3 maanden zo rond..
Ilja000 schreef:Oxazepam is ook geen slaapmiddel, maar een kalmeringsmiddel. Logisch dat je er niet op in slaap valt!
Temazepam is zoals eerder gezegd een inslaper, geen doorslaper. Uiteraard verdient het de voorkeur het probleem aan te pakken en niet te bestrijden met medicijnen
jetla schreef:Ilja000 schreef:Oxazepam is ook geen slaapmiddel, maar een kalmeringsmiddel. Logisch dat je er niet op in slaap valt!
Temazepam is zoals eerder gezegd een inslaper, geen doorslaper. Uiteraard verdient het de voorkeur het probleem aan te pakken en niet te bestrijden met medicijnen
Ik slaap er uitstekend op de hele dag.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die heftig reageren op bepaalde stoffen. Gelukkig maar zou ik zeggen! Heb je er minder van nodig!