super uitgroei...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

super uitgroei...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 11:01

Ik weet dat mijn haar als kool groeit, dat is mijn haar gewoon, als ik in februari stekeltjes haar heb, dan heb ik het eind maart alweer tot op mn schouders met een pony, menig mens zou er een moord voor doen, maar ik op dit moment niet, ik heb namelijk witblond haar, en het is vorige week!! helemaal geverfd tot me hoofdhuid aan toe, maar ik heb vandaag alweer ruim een centimeter uitgroei -O- kan het ermee te maken dat ik het vaak was? iemand een shampoo die de kleur misschien er wat langer inhoud? of zal ik het gewoon moeten accepteren?

__Nathalie__

Re: super uitgroei...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:04

uitgroei heeft niks met de shampoo of kleur te maken.
Als je je haar een andere kleur verft heb je nou eenmaal de uitgroei van je eigen kleur.
Als je haar zo snel groeit zou je een kleur dichter bij je eigen kleur moeten nemen. Of beternog high lights of low lights in je eigen kleur er door heen dan valt het minder op.

Klarisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:05

Als je haar zo snel groeit, dan heeft een shampoo die de kleur langer behoud ook geen zin. Ik denk dat je het zal moeten accepteren..

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:05

Ik denk dat je 't moet accepteren.
Ikzelf heb schouderlang haar, en vanmezelf ben ik blond,maar tegenwoordig verf ik 't bruin, en ik moet 't echt wel elke 10 weken ongeveer verfen,want dan heb ik ook alweer last van uitgroei.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 11:06

dat het met de kleur niets te maken weet ik, maar mn moeder zegt dat ik het te vaak was, dat daarom de kleur eruit kan trekken..

maar het heeft dus echt alleen met groei te maken...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 11:07

Durante schreef:
Ik denk dat je 't moet accepteren.
Ikzelf heb schouderlang haar, en vanmezelf ben ik blond,maar tegenwoordig verf ik 't bruin, en ik moet 't echt wel elke 10 weken ongeveer verfen,want dan heb ik ook alweer last van uitgroei.

als ik het 10 weken niet verf dan is er geen witblond meer in me haar te vinden ben ik bang.. ik heb het vorige week dinsdag geverfd met me zusje, me hele uitgroei, en nu dus 10 dagen verder heb ik alweer vreselijke uitgroei...

Mars

Re: super uitgroei...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:18