Hoihoi, Omdat ik op mijn werk eigenlijk continu op de been ben, heb ik vandaag een stappenteller meegenomen. En hallo goeiesmorges, na 6 uren te hebben gewerkt, gaf dit dingetje aan dat ik maar liefst 6241 stappen had gezet. Dan nog even op het fietske heen en terug naar het werk, dat is in totaal dagelijks 25 km. trappen. Ik zit zomaar opeens te denken, dat het dan haast overbodig is, om nog eens extra te gaan sporten... Meer mensen die ik zo gek krijg om eens een stappenteller aan te klikken terwijl je op je werk bent??
Hmmm, nog ff langs de supermarkt morgen. Ik ben blij dat ik deze 2 avonden niet tel, want volgens mij word ik daar niet blij van. ik ren me het apelazerus door Rotterdam...
Hmmm, topic is gelijk weer dood 10.000 stappen was wel erg veel, ik hoorde dat dat is wat je "moet" lopen op een dag. Ik heb van de week in een drukke avonddienst 6500 stappen gelopen. Tel daarbij de rest van de dag, dan zit ik aardig goed denk ik
Ja, ik heb het nadeel dat ik meer auto rijd dan loop, ik kom op 80-90 km op zo'n avond en helaas reageert de teller niet als ik schakel
Mizoan
Geplaatst: 18-10-09 12:59
Dat wil je niet weten
Ik heb de walk with me van Nitendo DS. Nadat ik eerst een super fijne had van Watson en deze door het toilet heen spoelde Voordeel van het DS ding, je kan alles zo registreren in de DS voorheen schreef ik het elke dag op.