Ervaringen afslank studio?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_EL_ISSA

Ervaringen afslank studio?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:29

Hallo Bokkertjes :wave:

Op mijn vorige stageplaats was er een medewerker met een eigen afslank studio.
Ik heb vrijdagavond een proeflesje bij haar, puur voor de lol en om het uit te proberen.

Zijn er bokkers die ervaringen hebben bij een afslank studio waar warmte cabines worden gebruikt? :)

Vayo

Re: Ervaringen afslank studio?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:23

JA!!!!! Ik heb dit na mijn zwangerschap gedaan. Er waren wat kilootjes aan blijven zitten, maar het ergste was dat ik NA mijn bevalling nog eens 8 kg er aan gegeten had.

Ik woog 73 kg en ben maar 1.65m. Ik moest voor een intake gesprek waar je gemeten en gewogen wordt (met vetgehalte, vochtgehalte e.d.). Ik ben begonnen met 20 keer en dan 2 keer per week. Je kreeg een kaart met oefeningen en die bouwde je op tot bij ons 15x4 per oefening. En die waren best heel pittig hoor!!!

Ik ben in die 10 weken 12 kg afgevallen! Wel in combinatie met een dieet hoor. Daarna heb ik 1x per week blijven sporten en er nog eens 3 kg afgesport. Het mooie is dat ik nu 5 kg lichter weeg dan voor mijn zwangerschap en nu zit ik lekkerder in mijn vel.

Als je meer vragen hebt stel ze gerust!

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:24

Klinkt goed. Zoiets zit nu ook bij ons om de hoek...misschien toch eens kijken.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:24

Ohja en het is anderhalf jaar geleden dat ik begonnen ben met sporten en het is er mooi afgebleven hoor! Het sporten doe ik nog steeds en ik eet echt niet heel streng.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:30

ik heb ook in de warmtecabines gesport, zonder dieet...
ik ben na 20 lessen een kilo of 3 afgevallen en wat centimeters maar erg veel vond ik het niet, kost ook nog eens veel.
met dieet ben je de kilos zo kwijt.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:35

Trieske_ schreef:
ik heb ook in de warmtecabines gesport, zonder dieet...
ik ben na 20 lessen een kilo of 3 afgevallen en wat centimeters maar erg veel vond ik het niet, kost ook nog eens veel.
met dieet ben je de kilos zo kwijt.

Ja, ik denk dat je met het sporten alleen idd niet super veel kwijt raakt! Bij ons raadde ze ook aan i.c.m. een dieet te doen. En bij mij vloog het er af, maar je weet natuurlijk niet hoeveel er ook was afgevlogen als ik niet had gesport. Ik ben best wat centimeters kwijt geraakt en ik merkte echt dat mijn buikspieren veel steviger zijn geworden. Wat betaalde je per 20 keer als ik vragen mag?

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:37

10 lessen waren geloof ik 102 euro (sportte 2x per week)
van mijn boven benen en buik zijn wel wat centimeters af en de blijven er ook af.
dit alles is de eerste 10 lessen goed gegaan, de 2x 10 lessen is er bijna niets meer afgegaan, toen ben ik afgehaakt.

maar het is inderdaad erg zwaar hoor die oefeningen...
Laatst bijgewerkt door Trieske_ op 15-10-09 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:39

Ik betaalde 195,00 voor 20 keer. Maar ik blijf er ook bij dat je het echt in combi met een dieet moet doen hoor!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:41

dat werkt wel het beste ja, maar dieet was daar ook niet echt goedkoop
was een proteine dieet a 70 euro per week en 130 euro voor 2 weken....

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:43

Hahaha volgens mij hebben we een beetje hetzelfde gedaan :D. Ik heb het in combi met Cambridge gedaan en dat vond ik inderdaad erg duur. Ik heb het denk ik zo´n week of 6 gedaan en toen moest ik gaan afbouwen en ben ik gewoon gelijk gestopt :o en het is er mooi afgebleven ja.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 17:11

Dus het werkt opzich wel? Oke fijn :)
Voor mij is het een proeflesje, en blijft het ook een proeflesje.
Maar mijn moeder wou het wel proberen, en voor vrijdag hadden ze toevallig nog 2 plekjes vrij, vandaar dat ik het ook probeer.
Voor mij hoeft het eigenlijk niet echt, moet meer op mijn eet patroon letten dan echt afvallen :')

Maareeh, hoe zit dat eigenlijk als je ongesteld ben? Kan dat gewoon met maandverband? :=

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 17:33

Hee,

ja tuurlijk kan dat. Zou niet weten waarom niet??? Je ligt gewoon in sportkleding in zo'n cabine hoor, niet in je ondergoed!

Alleen het wegen en meten is in ondergoed. En dat plan je meestal zelf wanneer je dat laat doen.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 17:35

Is dat wegen en meten ook voor een proeflesje? :P
Nouja, ik dacht misschien omdat het echt veel te warm is voor een maandverband ofzo :o

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 17:44

M_EL_ISSA schreef:
Is dat wegen en meten ook voor een proeflesje? :P
Nouja, ik dacht misschien omdat het echt veel te warm is voor een maandverband ofzo :o

Ik denk niet dat ze dat voor een proeflesje doen nee. Maar het is niet te warm hoor voor maandverband. Hihihi het smelt niet weg zeg maar :D. Je ligt toch te zweten in die cabine dus daarna moet je sowieso douchen.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 17:45

Hahah oke :D
Ik ben wel benieuwd, het is fijner dan een sportschool denk ik.