Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar een Yolanthe, of Tooske? Nee, geen idee wie dat zou moeten zijn?

Na lang nadenken achteraf, dénk ik dat ik haar een keer bij het consultatiebureau ontmoet heb. Zeker weten doe ik het niet. Heb ook wel eens iemand bij het consultatiebureau gesproken waarvan ik dácht dat ik haar vanuit de zwangerschapsgym kende, bleek echter iemand vanuit de kerk te zijn. En dan heb ik het nog niet eens over namen, want da's echt hopeloos.
Overigens scoor ik op die test 75% iets wat ik absurd hoog vind, maar ja, ik bestudeer tijdens die test ook echt de foto's 'oh ja zo'n mond, en zulke wenkbrouwen etc'. Dat doe ik in het echte leven natuurlijk niet de hele tijd
Dus vind die test niet heel super betrouwbaar. Ik beschouw mezelf echt wel als gezichtenblind.
).
.
. Tijdens zo'n test ben je inderdaad wel heel bewust aan het zoeken naar opvallende karakteristieken en heel erg aan het focussen, iets wat ik in het dagelijks leven echt niet doe.
En als ik al een gezicht zou kunnen herkennen, dan kan ik het niet omschrijven. En naarmate er meer tijd tussenzit, wordt het gezicht steeds waziger, kun je me echt alles aanpraten
Soms lijkt het me zoooo handig als je foto's met je ogen zou kunnen maken
Al moet ik bekennen dat dit voor mij de tweede keer was dat ik hem maakte. (hij stond een hele tijd terug ook al op bokt)
Nee, dat is wel heel erg.