Sinds vorige week zondag heb ik een enorme druk op m'n voorhoofd, het gevoel dat m'n hoofd gaat ontploffen als ik buk of met m'n hoofd schud. Nou ja, ik dacht dat het wel over zou gaan, ging het niet, donderdag toch naar de HA geweest, neusdruppels gekregen en dan zou het vanzelf wel overgaan (want volgens hem was het een lichte verstopping in weet ik het wat voor een holte). Zou het maandag (gisteren dus) nog niet over zijn, weer terugkomen en dan zou ik een peniciline-kuur krijgen. Gisteren was het dus nog niet over, maar ik voel me zo rot dat ik amper het huis uit kan komen. Mijn vader had mijn HA gebeld en hij zou mij tussen 1 en 2 terugbellen. Dit is natuurlijk weer niet gebeurd en je kunt zelf de HA maar tot 12 uur bereiken. En vandaag is hij niet aanwezig. Fijn, weer wachten tot morgen dus. Maar inmiddels kamp ik dus al anderhalve week met enorme koppijn, tussendoor ook nog eens écht ziek geweest, overgeven, misselijk, duizelig, noem maar op. En nu zit ik weer met een onwijze druk op mijn voorhoofd een beetje op de bank te dwijlen, want ik weet inmiddels niet meer hoe ik moet liggen. Teveel aspirines genomen de afgelopen week, die neusdruppels helpen voor geen meter en het lijkt ook maar niet minder te worden (en erger kan het geloof ik niet).
Help? Iemand hier die dit ook wel eens gehad heeft en weet wat helpt om de druk te verlichten?
Dan zou ik even moeten wachten tot één van mijn ouders thuis.

Geloof mij, het is verschrikkelijk, maar het werkt geniaal!