Welke betaalbare foundation is nou echt goed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oeless

Welke betaalbare foundation is nou echt goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 10:08

Ik zelf hoor altijd goede verhalen over de mousse en dan die goedkopere versie, dus niet die van maybelline.
Is dat nou wel of niet een fijne foundation, aangezien ik hem zo goed koop vind en ik er niet zo zeker van ben.

En dan heb je nog zo'n een of andere roze poeder die de glans van je huid af houd.
Die heb ik gezien bij de trekpleister, is dat fijn of troep?

En kennen jullie nog make-up die fijn is? :D

MaaikeMo

Re: Welke betaalbare foundation is nou echt goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 10:10

Ik heb Maxfactor Lasting performance.

Hij is niet zo duur, en je doet erg erg lang mee. :) en is verder een hele fijne foundation :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 10:13

bedoel je die van de kruidvat? Waarom probeer je het niet, het kost volgens mij maar iets van 3 euro.. kun je geen miskoop aan hebben volgens mij ;)

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 10:14

Ja die bedoel ik!
Een meisje van mijn school had dat ook, en haar stond het heel netjes. :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 10:15

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 10:16

Ik ben zelf erg tevreden over:

Etos mousse (geeft niet zo'n oranje gloed en dekt goed zonder dat het "nep" lijkt en blijft lang zitten)

Hema foundation vloeibaar + hema poeder (deze gebruik ik "vooral swinters" in combinatie)

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 10:18

En denken jullie dat ik beter die goedekopere mouse van de Etos of de Kruidvat kan nemen, of beter die van Matte mouse? :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:16

L'oreal True Match, ik heb hem zelf ook. Hele fijne, lichte foundation. Had eerst altijd goedkope van de Hema / Etos, maar je merkt wel een kwaliteitsverschil. Als ik 's avonds mijn make-up afhaalde dan was mijn foundation van de Etos / Hema er al lang en breed af, die van L'oreal blijft veel langer zitten.

Die mousse van Catrice (dus de namaak van Maybelline) heb ik ook gehad, leuke kwaliteit voor een leuke prijs, maar niet bijzonder. Moet je wel overdag bijwerken...

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:19

Plien91 schreef:
L'oreal True Match, ik heb hem zelf ook. Hele fijne, lichte foundation. Had eerst altijd goedkope van de Hema / Etos, maar je merkt wel een kwaliteitsverschil. Als ik 's avonds mijn make-up afhaalde dan was mijn foundation van de Etos / Hema er al lang en breed af, die van L'oreal blijft veel langer zitten.

Die mousse van Catrice (dus de namaak van Maybelline) heb ik ook gehad, leuke kwaliteit voor een leuke prijs, maar niet bijzonder. Moet je wel overdag bijwerken...

Super!!!!!

Ik heb hem ook en doe vrij lang met een potje.. +:)+

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:24

ik vind foundation altijd iets waar ik wel geld voor uit wil geven, want het moet er natuurlijk uit zien en niet alsof je dicht geplamuurd bent. En daarnaast moet hij toch wel zon 12 uur houden ga niet me constant bij make-uppen. Maar wat eerder gezegd is gewoon proberen die van de kruitvat zijn maar een paar euro :).

Ik heb zelf Lóreal Cashmere, vloeibaar die op je huis poeder wordt en samensmelt met je huid.

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:27

MaaikeMo schreef:
Ik heb Maxfactor Lasting performance.

Hij is niet zo duur, en je doet erg erg lang mee. :) en is verder een hele fijne foundation :)

Deze heb ik ook. Ben er ook heel erg tevreden over, hij is echt heel fijn. Voor de rest heb ik make-up van de Etos, poeder/mascara/oogpotlood ed en dit vind ik ook hele fijne make up. Met de foundation van de etos heb ik geen ervaring want ik geef liever geld uit aan iets waarvan ik zeker weet dat het goed is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 17:52

Elessar schreef:
Er is kort geleden een soortgelijk topic geopend: [MW] beste Foundation

Om die reden hier een slotje :)