Ik heb nu bijna een jaar een zware schouder blessure. Ik heb ontstekingen in de Bursa en in de pezen en spieren en aanhechtingen van de pezen en spieren
Ik loop nu al bijna 7 maanden bij verchillende fysio's
De eerste (in engeland) constateerde een Bursitis, een ontsteking in de bursa. ik heb daar8 weken lopen 3 keer per week en toen had ik 95% van mijn beweging terug
Na een maand kwam het terug en ging ik naar een andere fysio, die nam het over een andere weg en begon aan mijn spieren in mijn rug nek en schouder te werken. ik ben daar geweest tot ik weer naar huis ging.
toen ik thuis was ben ik een tijd gaan trekken met een rugzak op mijn rug door noord amerika
ik kreeg weer heel veel pijn
Toen ik terug in nederland was en ik gesetteld was in groningen ben ik weer naar de HA gegaan om te kijken wat hij ervan vond. hij constateerde weer het zelfde. aan de pillen gezet diclofenac en naar huis gestuurd. na 2 weken moest ik terug komen. daar constateerde hij dat het niet egt verbeterd was. dus door naar de fysio. De volgende dag voelde ik mijn hand niet meer ( het was zaterdag) dus ben ik naar de EHBO gegaan. daar ben ik toen doorgestuurd naar chirurgie. en weer diclofenac meegegeven. op chriurgie hebben ze me doorverwezen naar een goede fysio en 2 weken later weer terug gevraagd te komen. toen ik terug kwam was het weer niet verbeterd en hebben ze foto gemaakt, daar was niks op te zien. ze wouden even zien wat de fysio kon doen en willen me terug zien op de 12e van november
Nu is mijn fysio bang dat er iets mis is met mijn kraakbeen. en wil hij mij doorsturen naar de sportarts om te zien of hij een mri voor mekaar kan krijgen. daarop zou moeten zien zijn of ik artritis in mijn schouder heb. als dit zo is zal ik nooit meer kunnen roeien op het niveau dat ik gewend
Heeft iemand hier ervaring mee? of kent iemand die ditzelfde probleem heeft?
sorry voor het lange verhaal