Lijkt me ideaal, weg die haren! Ben nu gestopt met epileren en ga er over een paar weken mee beginnen, maar ik twijfelen wat beter is; laser of flits? Ik zoek naar mensen die ervaringen (gehoord) hebben hiermee, goede & slechte resultaten. En weet iemand waar ik dit goedkoop maar vooral goed kan doen regio Hasselt-Eindhoven?
Ik ben bezig met het flitsen van mijn oksels, heb het bedrijf gevonden via bokt. Als je wilt dan zoek ik het topic even op voor je Ervaring is zeer goed, het doet geen pijn en ik heb na 2 behandelingen nauwelijks nog haargroei. Wat er groeit dat gaat heel traag, ik kan nu makkelijk 1x in de week scheren. Ik denk erover om mijn benen ook te laten doen.
Mas: ben wel benieuwd waar je dat laat doen. Ben een beetje sceptisch tegenover ipl flits.. heb zo'n idee dat laser beter is maar als dat niet zo is dan wil ik liever flits want dat is goedkoper.
Ik ook benieuwd naar antwoorden. Ik denk er al een poos over na, heb ook al info opgezocht maar tot nu toe alleen maar positieve verhalen gelezen. Zijn er op de lange termijn geen mogelijke gevolgen?
Ik vraag me ook af naar de gevolgen op lange termijn Bij mijn kapper doen ze ontharen via de MedCos IPL methode en het leek me eigenlijk wel handig. Maar ze spreken over gemiddeld acht behandelingen om 'een bevredigend eindresultaat' te krijgen.
Ik zie het alleen niet zitten om acht keer 200 euro te betalen voor alleen mijn benen
Ik ben erover uit, ik kies toch voor de laser (lightsheer diode laser). Hoor daar alleen maar positieve verhalen over itt. IPL.. en met IPL heb je volgens mij veel meer behandelingen nodig.
Mars
Geplaatst: 20-10-09 16:52
Op de lange termijn zou ik niet weten wat de gevolgen zijn. Ik ben zelf begonnen in juni en heb nu 3 behandelingen gehad, ongeveer 15 euro per keer voor beide oksels. Ik ben tot nu toe ontzettend tevreden, er zitten letterlijk gaten in mijn oksels waar geen haar meer groeit. Ook merk ik dat ik nog maar heel weinig hoef te scheren, ideaal! Ik zal eens kijken of ik het topic op bokt nog kan vinden
heb inmiddels laten laseren hoop op een goed resultaat... maar jezus deed wel pijn hoor.. ben niet kleinzerig maar ik moest echt ff op mn tanden bijten. maar het was wel vrij snel gebeurd gelukkig