Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb er zelf geen last van, word alleen wat geirriteerd als ik ID moet laten zien voor sigaretten
(word over 24 dagen 20 jaar) verder heb ik een prima leven
kan overal tussendoor wurmen, makkelijk te verstoppen en kan ook op pony's rijden
Mijn vader is ook 1.85 en mijn broertje 1.87 ofzo
moeder is 1.63lifaya schreef:ik ben 1.59 ofzoheb er zelf geen last van, word alleen wat geirriteerd als ik ID moet laten zien voor sigaretten
kan overal tussendoor wurmen, makkelijk te verstoppen en kan ook op pony's rijden
moeder is 1.63
Mijn buurjongetje heeft een echte groeiziekte, die ik nu 9 of 10 en hij ziet er uit als 4.... heel zielig!
lifaya schreef:ik ben 1.59 ofzoheb er zelf geen last van, word alleen wat geirriteerd als ik ID moet laten zien voor sigaretten
moeder is 1.63
Mijn buurjongetje heeft een echte groeiziekte, die ik nu 9 of 10 en hij ziet er uit als 4.... heel zielig!
Vrouwen die klein zijn worden vaak wel schattig gevonden.... maar ben je als jongen zo klein dan verkleint dat volgens mij de kansen op een relatie behoorlijk.
alleen maken ze er een groot (ironisch
) probleem van. Zolang mijn vriend maar niet kleiner is dan mij zit alles goed, en ik vind niet zo snel een kleinere vriend 
odetteke schreef:lifaya schreef:ik ben 1.59 ofzoheb er zelf geen last van, word alleen wat geirriteerd als ik ID moet laten zien voor sigaretten
moeder is 1.63
Maar als je als jongen 1.59 bent wordt het wel vervelendVrouwen die klein zijn worden vaak wel schattig gevonden.... maar ben je als jongen zo klein dan verkleint dat volgens mij de kansen op een relatie behoorlijk.
chanicha schreef:Je zou eens hier kunnen kijken?
http://www.ferring.nl/694.htm
Ik heb een tijd groeihormonen (Zomacton) naaldloos gespoten na een operatie aan de Hypofyse.