Ik heb dus aan mijn linkerkant mij kaakgewricht ontstoken... Heel pijnlijk en vervelend. Ik kan namelijk mijn mond niet eens ver genoeg open maken voor een boterham zonder dat het pijn doet. Kauwen doet pijn, gapen doet pijn. Alles doet pijn, behalve praten gelukkig. Nou ben ik dus naar de huisarts geweest en het blijkt dat er geen behandeling is voor een kaakgewrichtonsteking. Ik heb nu een ontstekingsremmende pijnstillerd die MISSCHIEN werkt. En anders kan ik alleen nog maar naar de fysio. En dan kan het nog een half jaar duren voordat het over is. Nu is mijn probleem, dat ik gewoonweg geen tijd heb voor de fysio. Zijn er mensen die wel eens voor een kaakgewrichtontsteking naar de fysio zijn geweest? Ik ben benieuwd wat jullie dan voor oefeningen hebben meegekregen? Of dat jullie misschien wel een of andere behandeling hebben gehad.
Pfoe een half jaar? Kan je dan ook een half jaar alleen maar vloeibaar voedsel eten? Op dit moment doe ik dat nu een week, heeft niets te maken met een ontstoken gewricht, maar ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte en beterschap!
MarjonTampon
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-09 08:02
Nee ik kan wel vast voedsel eten, maar over 1 boterham doe ik bijvoorbeeld al zo'n 10 minuten. =) Dus ik wil niet pas over een half jaar beter zijn... Dankjewel!