Zwaar gekneusde rug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilco

Zwaar gekneusde rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 15:33

Hoi...

Ik ben vorige week zondag van het paard afgevallen en heb toen onderandere me (onder) rug zwaar gekeusd.
Ik moest van het ziekenhuis de eerste week rustig aan doen. Ik ben gisteren voor het eerst weer gaan werken.
Ik werk 3 uurtjes in de avond. Het viel wel even tegen maar oke.
Ik heb nu alleen nog last van me benen. Vooral mijn linkerbeen.
Nu is het dus zo dat als ik iets optil dat zwaarder is dan iets van 5 kilo, ik het gevoel heb dat ik door mijn been heen zak.
Alsof ik er geen kracht meer in heb.
Hoort dit erbij?? Is het een kwestie van weer spieren opbouwen, of toch nog een paar dagen rust??
Hebben meer mensen dit gehad?? En zoja, wat heb je eraan gedaan?? Want ik vind het nu echt vervelend worden. Ik wil gewoon weer lekker werken enzo.

Ilco

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:35

Heb ook een keer een rugspier gekneusd. De eerste week veel pijn, maar rustig aan doen is gewoon het beste wat je kunt doen. Als je maar genoeg beweegd, maar niet gaat tillen.

Mocht het te lang duren en blijf je dat gevoel in je been blijven zou ik toch even naar je huisarts gaan voor een doorverwijzing.

Ilco

Re: Zwaar gekneusde rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 15:41

Ik beweeg zoveel mogelijk. Anders zitten straks al mijn spieren vast. Ik probeer al zo min mogelijk te tillen. Maarja...mijn kat wil ook zo zijn aandacht. Hij weegt nog geen 5 kilo, maar zelfs dan voel ik het al

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:44

Ik ben een keer getekkeld door een hond en kwam met m,n rug op een stoeprand,na 4 weken kon ik me pas fatsoenlijk weer bewegen.Dus het heeft echt veel tijd nodig voor dat bij alles weer soepel is.

harimasJarig

Re: Zwaar gekneusde rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:48

Ik heb met dansen mijn rug gekneusd en het duurt inderdaad wel even voordat het over is.. Ik ben bij de fysio geweest, dat hielp wel misschien is dat een idee..