Hoe houden jullie de nagels sterk? Ik heb altijd nagels gebeten en op de een of andere rare manier ben ik daar van de een op andere dag mee gestopt. Nu heb ik 4 lange nagels (linker duim en ring vinger en beide pinken) die niet slecht zijn en niet afbreken of inscheuren. De rest begint van de bovenkant af te bladderen en scheur dat uit eindelijk in, waardoor ik ze eraf moet veilen..
Ik lak mijn nagels met kleurtje en daarna van die doorzichtige nagellak.
Door ze met speciale nagelolie te behandelen worden ze water afstotend. Als je nagels nat worden, zijn ze namelijk veel kwetsbaarder en breken sneller af. Als je echt goede nagels wilt dus zo veel mogelijk droog houden, en beschermen tegen water met olie!
Liesjuhh_
Geplaatst: 06-10-09 10:03
Ennnnn zorgen dat je altijd een vijl bij je hebt, komt er wel eens een scheurtje in je nagel kun je hem zo bijvijlen. Want geloof me dan wil je hem dr het liefs mogelijk afbijten
ik heb altijd in de wintertijd dat mijn nagels gaan brokkelen of splijten. Iemand adviseerde mij om nagels, huid en haren tabletten van de kruidvat te nemen, dus ben benieuwd of het deze winter beter is