Okee wat vage titel, maar ik hoop dat er mensen met verstand van medicijnen hier zitten of mensen die hetzelfde hebben gehad.
Ik heb altijd ontzettend veel last gehad van blaasontstekingen. Bracht ik bij de huisarts een potje urine, dan herkenden ze me weer.
Heeft weinig met het verhaal te maken maar het geeft ongeveer aan hoe vaak ik een blaasontsteking had.
Tot ik één van de keren werd gebeld met de mededeling dat ik geen blaasontsteking had. Ze hebben toen een afspraak gemaakt met de huisarts en daar ben ik toen geweest.
De huisarts gaf aan dat mijn urinebuis geirriteerd was, dat de urinebuis denkt dat ik moet plassen, terwijl mijn blaas leeg is en ik dus niet hoef te plassen.
De kenmerken van een blaasontsteking, maar vanwege een geirriteerde urinebuis.
Nu had ik daar pilletjes voor gekregen en ik kan me toch niet meer op de naam komen van die medicijnen. Dus ik heb mijn oude apotheek gebeld, maar die kwamen uit op een kuurtje van 3 dagen tegen blaasontsteking.
Daarna heb ik de nieuwe apotheek gebeld en het verhaal voorgelegd, maar zij konden helaas niets zien behalve van dit jaar (vanwege verhuizing).
Net ook de huisartspraktijk aan de telefoon gehad en die konden het niet terug zien omdat mijn dossier niet digitaal is.
Lastig dus.
Ik heb het doosje van die medicijnen ontzettend lang bewaard, maar toen ik ging verhuizen zijn ze per ongeluk weg gegooid, nieuwe start weg met de doosjes dacht ik.
Afijn, nu vraag ik mij af of iemand eens hetzelfde heeft meegemaakt of iemand die de pilletjes herkent.
Een beetje lastige vraag voor Bokt, maar hier zitten zoveel mensen misschien helpt het wat

Oh ja even voor de duidelijkheid, ik zit al veel op google te zoeken en daar kom ik veel tegen over een soa.. nee de reden van die geirriteerde urinebuis is geen soa.

)