Ik heb niet verschrikkelijk pijn of iets dergelijks, 't is alleen met hete dingen etc niet zo fijn.
Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die dit kennen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bleek een onsteking geweest te zijn, dus hij is mij de kaakchirurg weer dichtgenaaid. Maar fijn is anders...
Maar das wel eng verhaal zeg, dan moet ik er toch maar eens aan denken langs de dokter te gaan.Anoeska schreef:Maar even voor de duidelijkheid; volgens mij is het niet je gehemelte dat je bedoelt, want dat is namelijk de niet de plek waar je tong vast zit. Je gehemelte is zeg maar het plafond van je mond, de bovenkant dus. Waar doet het nu precies pijn?
Anoeska schreef:Geen idee hoe het daar heet, maar het is me nu wel duidelijk waar het pijn doet.
Zouden het geen aften kunnen zijn? Dat zijn soort van zweertjes in je mond (zien er meestal wit uit).
Marrke schreef:Klinkt inderdaad wel als aften. Bij mij helpt het om met Zendium mijn tanden te poetsen, wanneer ik een andere tandpasta gebruik krijg ik hier weer last van. Dus misschien is het een idee om hier (tijdelijk) mee te poetsen?
En keelholte ligt inderdaad weer wat verder.
Citaat:Veel mensen die last hebben van mondblaasjes hebben baat bij het gebruik van zendium tandpasta. Het is klinisch bewezen dat zendium tandpasta de kans op mondblaasjes vermindert. De samenstelling van zendium is zeer mild, zodat je mondslijmvliezen niet of nauwelijks worden geirriteerd.
Welshcobfan schreef:Zendium werkte voor mij helaas niet, ik krijg blaasjes als mijn weerstand is verminderd.
Maar bij de apotheek koop ik altijd pyralvex en dat werkt super! Brand als de tyfus, maar het werkt wel hahah